انتصاب خلف باغی در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان یزد انتصاب خلف باغی در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان یزد

انتصاب خلف باغی در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان یزد

انتصاب خلف باغی در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان یزد ، با حکم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد صادر شد

کد خبر: 990804004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ آبان ۹۹ - ۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتصاب خلف باغی در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان یزد ، با حکم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد صادر شد

انتصاب خلف باغی در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان یزد

انتصاب خلف باغی در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان یزد
انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی منصوب گردید.
باتوجه به بند نوزدهم، از مصوبات صورت‌جلسه شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی به شماره ۴۲۸۵۸ مبنی بر تشکیل کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان با حکم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، اسمعیل زاده رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، حاجی حسینی معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی، سلیم معاون تولیدات دامی، ملانوری معاون تولیدات گیاهی، شطرنجی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی، چیت فروش رییس اداره آمار و فن آوری اطلاعات، مهدوی رییس اتاق رشد کشاورزی و رمضان اسپرس، مدیربرنامه و بودجه به عنوان اعضای کمیته نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی منصوب شدند.
چندی پیش معاون علمی وفناوری رئیس جمهور از سرعت رشد صنایع دانش بنیان در استان یزد خبرداد و افزود: یزد سرعت بسیار بالایی در رشد صنایع دانش بنیان دارد و در یزد تحول سریع‌تر اتفاق می‌افتد چون پتانسیل خوبی در اقتصاد دانش‌بنیان دارد.
هم‌چنین استاندار یزد در همین راستا، یزد را الگوی اقتصاد دانش بنیان در کشور اعلام کرد و از جمله کارهای اجرایی آن مجموعه دانست. محمدعلی طالبی با اشاره به نگاه بسیار مثبت رئیس جمهور به استان در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و تاکید وی بر ضرورت توجه جدی به اقتصاد دانش بنیان، تصریح کرد: از هر ظرفیت جدیدی که بتواند به صنایع دانش بنیان کمک کند و منطبق بر اولویت‌ های استان باشد حمایت می ‌کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد نیز با عنوان این ‌که در حال حاضر نود شرکت دانش‌بنیان در این استان فعالیت می ‌کنند، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان استراتژی اولویت‌دار یزد برای توسعه بیش از پیش است.
اکرم فداکار با عنوان این‌ که در حال حاضر اقتصاد دانش‌بنیان استراتژی اولویت‌دار برای توسعه استان یزد است، گفت: طرح یزد الگوی اقتصاد دانش بنیان محور فعالیت و برنامه‌ریزی مدیریت ارشد استان در این حوزه است.
فداکار با عنوان اینکه ردپای اقتصاد دانش بنیان بعنوان یکی از استراتژی ‌های جدی توسعه در استان وجود دارد، تصریح کرد: گفتمان‌سازی این مهم در حوزه‌ های مختلف یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مدیریت استان یزد در راستای توسعه همه جانبه است.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آبان ۹۹
607 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0