انتصاب مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران شهری مشاور عزیز فیلی

انتصاب مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران شهری

با حکم معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احمد رضا خورشیدی به عنوان مشاور وی در امور فنی مهندسی و عمران شهری منصوب گردید.

کد خبر: 970503008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷ - ۱۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد،با حکم معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احمد رضا خورشیدی به عنوان مشاور وی در امور فنی مهندسی و عمران شهری منصوب گردید.

انتصاب مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران شهری

انتصاب مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران شهری

مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران  شهری منصوب گردید

در متن این حکم چنین آمده است:
جناب آقای مهندس احمد رضا خورشیدی
با توجه به حسن سوابق، تعهد و تخصص جنابعالی و در راستای استفاده بهینه، شما را به عنوان مشاور خود در امور فنی مهندسی و عمران شهری منصوب مینمایم.
امید است با اتکا به خداوند منان و هماهنگی لازم و ارائه مشورتهای فنی به اینجانب در امور محوله موفق و کوشا باشید.
عزیز فیلی؛ معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
احمدرضا خورشیدی در برهه ای از زمان سکان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را در دست گرفت که تخلفات ساختمانی در سطح استان به اوج خود رسیده بود، ولی سیاست وی از بدو آغاز بکار بر ضرورت تاکید بر تمکین به قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به عنوان قانونی لازم الاجرا و رعایت مفاد و مباحث مقررات ملی ساختمان بعنوان تنها اصول حاکم بر ساخت و ساز استوار بود و علی رغم وجود موانع مختلف، احیا جایگاه مهندسی و حضور تخصصی آن ها در چرخه ساخت و ساز شهری را در اولویت کاری خود قرار داد.

انتصاب مشاور عزیز فیلی در امور فنی و مهندسی و عمران شهری

حضور و برگزاری نشست های موثر با مسئولان، ادارات مرتبط، شهرداریها، شوراهای اسلامی شهر و سایر دستگاههای اجرایی و خدمات رسان زمینه ساز تعاملی منطقی و مبتنی بر قانون شد به نحوی که با وقوع حوادث متعدد و تاکید مسئولان اجرایی استان مبنی بر لزوم اصلاح روند ساخت و ساز و حضور تخصصی جامعه مهندسی در فرایند اجرای ساختمانها، اراده جمعی آن ها را مبنی بر ضرورت رعایت مفاد مباحث مقررات ملی ساختمان همراه ساخت و عزم راسخ بر اینست که احداث هر ساختمان از مرحله تهیه طرح تا ساخت و تحویل توسط مهندسین، متخصصان و مجریان ذی صلاح انجام گیرد.
این انتصاب میتواند از یک سو فرصتی مناسب برای ارتقا جایگاه مهندس و مهندسی در امورات اجرایی و عمرانی و از طرفی نگاه تخصصی تر به مسائل و مشکلات مردم باشد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۷
964 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0