دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی

به استناد ماده نهم قانون و مواد پنجاه و دو الی پنجاه و هفت آئین‌‌نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم)

کد خبر: 960704014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ مهر ۹۶ - ۷:۳۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آدربایجان شرقی ،به استناد ماده نهم قانون و مواد پنجاه و دو الی پنجاه و هفت آئین‌‌نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم)گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان

گزارش برگزاری  مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی

سازمان استان درمحل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز با دستور نشست زیر برگزار شد.
– استماع گزارش عملکرد مالی و غیرمالی هیأت مدیره در سال نود و پنج و اعلام نظر نسبت به آن
– استماع گزارش بازرسین سازمان
در آغاز این آئین که با استقبال کم نظیر اعضای سازمان هم راه بود، مهندس طوماری ، ریاست سازمان طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (علیه السلام) بیان کرد: امیدوار هستم عزاداری های همکاران عزیز مورد قبول درگاه حضرت حق قرار گرفته و همه ما از رهروان واقعی این امام عزیز باشیم.
طوماری درادامه هم چنین درمورد انتخاب شهردار توسط اعضای شورای اسلامی کلان شهر تبریز از میان جامعه ی مهندسی استان گفت: خبر خیلی مسرت بخشی بود که بعد از مدت ها اعضای محترم شورای اسلامی شهر استان به این نتیجه رسیدند که کلید شهر را به یکی از افراد متخصص، کارآزموده و دارای علم مدیریت شهری عضو جامعه ی مهندسی استان بسپارند و این افتخار خیلی بزرگی است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: بنده به نمایندگی ازطرف جامعه مهندسی استان از این بابت به جامعه ی مهندسی استان و همشهریان عزیز تبریک عرض می کنم.
وی درادامه با بیان عملکرد سازمان در سال نود و پنج، از حضور پرشور اعضاء تقدیر و تشکر کرد.
طوماری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مجمع عمومی بالاترین رکن سازمان میباشد ادامه داد: حضور پرشور و حداکثری اعضای محترم سازمان درمجمع امروز، نشان دهنده روح مطالبه گری و حساسیت آن ها بوظایف و مسئولیت هایی است که قانون بعهده ارکان سازمان قرار داده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: ما امیدوار هستیم با همکاری و وحدت و همدلی همه ی اعضای سازمان در بهبود و اعتلای جایگاه سازمانی و اعضای محترم قدم های موثرتری برداریم.
در ادامه به استناد دستورالعمل برگزاری واداره مجامع عمومی، در آغاز، هیات رییسه سنی (موقت) مجمع تشکیل و بعد هیات رییسه(اصلی) مجمع توسط اعضا انتخاب شدند. در همین راستا و طبق مفاد دستورجلسه مجمع عملکرد غیرمالی سازمان در حوزه ها و بخش ‌های مختلف سازمان درسال نود و پنج توسط مهندس علی طوماری،‌ ریاست سازمان به طور تفصیل برای حاضران تشریح شد. طبق همین اساس بعد از ارائه گزارش عملکرد غیر مالی توسط رئیس سازمان، عملکرد مالی سازمان درسال نود و پنج با ذکر جزئیات کامل ترازنامه مالی، صورت های درآمد و هزینه، بخش درآمدها و هزینه های سازمان تهیه شده است توسط مهندس غلام حسین بابایی خزانه دار سازمان تشریح شد.

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم سازمان


او ضمن اشاره به شفاف سازی انجام گرفته در سال نود و پنج به ویژه در بخشهای مختلف مالی، قانون مداری و رعایت دقیق نظام نامه مالی را از رویکرد های اصلی هیات مدیره اعلام و به طور کامل به تشریح صورت های مالی تبریز و دفاتر نمایندگی پرداخت و ضمن بیان صرفه جوییهای بعمل آمده و مدیریت هزینه و کاهش هزینه های جاری نسبت به بودجه مصوب سال نود و پنج بیان کرد که برای نخستین بار حساب های دفاتر نمایندگی با سازمان تجمیع و صورت های مالی جامع با سیستم مالی متمرکز تهیه شده توسط بازرسین و از طریق حساب دار رسمی مورد حسابرسی قرار گرفته است. وی ضمن تشریح وضعیت مالی سازمان بویژه دربخش درآمدها و هزینه ها در مورد بندهای درآمد و هزینه خدمت اعضای محترم مجمع توضیحاتی را ارائه کرد.
سپس گزارش بازرسین سازمان توسط یکی از بازرسین( مهندس حسین پور) قرائت شد. پس از شنیدن گزارش بازرسان، و در ادامه نشست مخالفان و موافقان درمورد عملکرد مالی به طور مشروح نظرات خود را مطرح و سوالاتی را مطرح کردند. سپس پاسخ همه موارد مطرح شده، ازجمله هزینه های جاری سازمان و نتایج حاصل از نشست های تشکیل شده در سازمان و مواردی از این قبیل بود توسط مهندس بابایی خزانه دار سازمان به تفصیل در مورد آن ها پاسخ لازم به حاضران ارائه و نهایتا عملکرد مالی سال نود و پنج پس از رای گیری با اکثریت قاطع آرای حاضران مورد تصویب مجمع عمومی قرار گرفت.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی قم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مهر ۹۶
1295 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0