برگزاری مجمع عمومی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری مجمع عمومی سالانه (نوبت دوم) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان

کد خبر: 970502016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مرداد ۹۷ - ۶:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان،به استناد مواد پنجاه و سه و پنجاه و هفت آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نشست مجمع عمومی عادی نوبت دوم پنج شنبه بیست و هشتم تیر ماه نود و هفت ساعت هجده با حضور اشخاص حقیقی دارای حق رای در رشته های مهندسی ساختمان در محل سالن اجتماعات شرکت ملی گاز استان هرمزگان برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری مجمع عمومی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مجمع عمومی سالانه (نوبت دوم) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان برگزار گردید

این آئین با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی شروع شد. براساس نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اعضای هیات سنی مجمع عمومی به ترتیب :۱- حسنعلی رئیسی به عنوان ریاست سنی .۲- مجید حافظی زاده به عنوان جوان ترین عضو حاضر در نشست ۳ – هاله شفیعی به عنوان منشی. ۴- امید کمالی به عنوان ناظر. انتخاب گردیدند و سپس با رای گیری از میان اعضای حاضر هیات رئیسه اصلی مجمع به ترتیب: عباس زرگرنزاد به عنوان ریاست. ۲- مجید حافظی زاده به عنوان منشی. ۳- سید مرتضی هاشمی به عنوان ناظر.۴- آسیه آذری به عنوان ناظر .انتخاب شد.
در ادامه این جلسه بعد از استقرار هیات رئیسه اصلی مجمع و اعلام رسمیت نشست رضایی – ریاست سازمان به ایراد سخن پرداخته و گزارش جامعی از عملکرد سالانه هیات مدیره سال نود و هفت به سمع و نظر اعضا محنرم رساندند ودر ادامه مدیر مالی سازمان عیسی عبدی صورت های مالی منتهی به بیست و نهم اسفند نود و شش شامل (ترازنامه – حساب های سود و زیان ) به رویت حضار رسانده و در مورد بازنگری و اصلاح بودجه سال نود و هفت مطالبی را عنوان و سپس بازرس سازمان عبدالحمید کمالی گزارش بازرسی خود را ارائه کرد.

برگزاری مجمع عمومی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

آئین پاسخ و پرسش برگزار گردید و رضایی ریاست سازمان به پرسش های عنوان شده از طرف حاضرین پاسخگو بودند. ودر خاتمه آئین هیات رئیسه مجمع قرائت مصوبات تصویب شده انجام و نشست با صلوات حاضران پایان یافت .

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مرداد ۹۷
1051 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0