اعلام نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اعلام نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعلام نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعلام نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، صورت گرفت. اعضای دارای شرایط خاص، خارج از نوبت در اولویت قرار می گیرند

کد خبر: 010917009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ آذر ۰۱ - ۱۲:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعلام نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، صورت گرفت. اعضای دارای شرایط خاص، خارج از نوبت در اولویت قرار می گیرند

اعلام نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعلام نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نتایج قرعه کشی وام کم بهره آبان ماه سازمان اعلام گردید
اعضای دارای شرایط خاص، خارج از نوبت در اولویت قرار می گیرند
طبق قرعه کشی انجام شده در کمیته وام سازمان مشخصات صد و هشتاد و شش نفر منتخب این دوره وام کم بهره معرفی شده به بانک رسالت اعلام گردید.
لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی انجام گرفته اعضا می توانند از طریق کارتابل مهندسی خود برای قرار گرفتن در نوبت وام قرض الحسنه بانکهای طرف قرارداد سازمان با کارمزد پایین اقدام کنند.
هر ماهه طبق امتیاز سازمان در بانکهای طرف قرارداد تعدادی وام کم بهره به سازمان تعلق می گیرد که از طریق قرعه کشی میان متقاضیان توزیع خواهد شد.
اعضایی که دارای شرایط خاص ذیل باشند در اولویت قرارگرفته و بعد از بررسی شرایط توسط کمیته وام، بدون قرعه کش

اختمان استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج سازه های فولادی در ساخت و ساز شهری بیان کرد: در این مسیر استفاده از ظرفیت های بومی اجتناب ناپذیر است.
«مجتبی فرهمند» در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان سازه های فولادی استان با عنوان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده همراهی و همکاری با این انجمن است، گفت: به رغم فعالیتهای صورت گرفته هنوز نتوانستیم ظرفیت تولید کنندگان سازه های فولادی را به مهندسین و بهره برداران معرفی کنیم که این مهم به علت عدم آموزش و فرهنگ سازی صحیح است.
فرهمند با اشاره به اینکه نیازمند تدوین سرفصلها و برگزاری کلاسهای آموزشی برای مهندسین و پیمان‌کاران ساختمانی هستیم، گفت: سازمان نظام مهندسی آمادگی دارد تا حلقه وصل فرایند استفاده از ظرفیت تولید کنندگان سازه های فولادی در استان باشد.
وی با عنوان اینکه نیازمند ارائه شیوه ساخت و ساز با سازه های فولادی در ساختمانهای سطح شهر هستیم، ادامه داد: معرفی مزیت های سازه های فولادی به دیگر سازه ها یکی از مواردی است که می تواند در استفاده بیشتر عموم از این نوع ساخت و ساز را افزایش دهد.
وی گفت: زمان کوتاه در پروژه های ساختمانی کمک می کند تا اقتصاد پروژه در شرایط تورمی حال حاضر کشور دچار چالش نشود، که این مقوله با اجرای سازه های فولادی در ساختمان قابل دسترس است، ضمن اینکه سایر ابعاد فنی کار نیز به مراتب از سایر سازه در صورت اجرای صحیح دقیق تر و بهینه تر جلوه می کند.
وی با بیان اینکه در حال گرداوری آیین نامه ای برای تشخیص صلاحیت مجریان ذیصلاح در حوزه سازه های صنعتی هستیم، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک سازه های فولادی به سازه ای پر رونق در عرصه ساخت و ساز استان بدل گردد.
در این جلسه هر یک از اعضای هیات مدیره انجمن سازه های فولادی استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد به زودی تفاهم نامه ای بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و این انجمن با موضوع آموزش، برگزاری سمینارهای تخصصی، تهیه دفترچه راهنما، بازدیدهای دوره از کارگاههای ساخت سازه های فولادی و صنعتی منعقد گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آذر ۰۱
211 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0