اعلام نیازمندی بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی به دریافت تسهیلات اعلام نیازمندی بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی به دریافت تسهیلات

اعلام نیازمندی بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی به دریافت تسهیلات

اعلام نیازمندی بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی به دریافت تسهیلات ، خبر داده شد. نام‌نویسی از اعضای نظام‌ مهندسی برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه صورت گرفته است

کد خبر: 000505001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ مرداد ۰۰ - ۹:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعلام نیازمندی بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی به دریافت تسهیلات ، خبر داده شد. نام‌نویسی از اعضای نظام‌ مهندسی برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه صورت گرفته است

اعلام نیازمندی بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی به دریافت تسهیلات

اعلام نیازمندی بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی به دریافت تسهیلات
پرداخت تسهیلات در دستور کار نظام مهندسی/ درخواست پانزده هزار مهندس برای دریافت وام
معاون توسعه سرمایه نظام‌ مهندسی تهران بیان کرد: بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی برای اخذ این وام اعلام نیازمندی کردند.
علیرضا یزدان‌جو، معاون توسعه سرمایه نظام‌ مهندسی تهران در رابطه با اختصاص «تسهیلات» برای مهندسان، اظهار داشت: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه باهدف کمک به معیشت جامعه مهندسین در شرایط دشوار کرونایی در دستور کار سازمان نظام‌ مهندسی است.
یزدان جو با اشاره به نام‌نویسی از اعضای نظام‌ مهندسی برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، تصریح کرد: در ثبت‌نامی که ماه گذشته به‌صورت برخط انجام شد، بالغ بر پانزده هزار نفر از جامعه شریف مهندسان تهرانی برای اخذ این وام اعلام نیازمندی کردند.
*ثبت نام پلنزده هزار مهندس برای دریفات تسهیلات
یزدان جو با تأکید بر این‌که برنامه نظام‌ مهندسی اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه به همه متقاضیان گران‌قدر است، گفت: ضمن رایزنی‌های صورت‌گرفته با بانک رسالت، قرار شد با افزایش مبلغ سپرده‌های سازمان نزد این بانک برای اعطای تسهیلات بیشتر، این هدف محقق گردد.
معاون توسعه سرمایه نظام‌ مهندسی تهران ادامه داد: به این ترتیب حداکثر تلاش ما این است که به همه پانزده هزار مهندس ثبت‌نام‌کرده با اولویت کسانی که تاکنون از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند، وام تخصیص داده شود.
*ده شعبه بانک رسالت برای ارائه تسهیلات به مهندسان در نظر گرفته شد
یزدان جو، هم‌چنین در مورد طریقه مراجعه به بانک و تکمیل پرونده متقاضیان، افزود: آن‌ طور که مسؤلین بانک رسالت قول داده‌اند، دست‌کم ده شعبه برای اخذ مدارک و تکمیل پرونده معرفی خواهد شد. مهندسان عزیز می ‌توانند به‌هر شعبه‌ای که برای آنها نزدیک‌تر بود، مراجعه کنند.
وی، هم‌چنین در پاسخ به پرسشی در مورد مدت زمان تخصیص این تسهیلات به مهندسان نیز، بیان کرد: البته به خود افراد وابسته است؛ این ‌که تا چه زمانی بتوانند نسبت به فرایند اعتبارسنجی و تکمیل پرونده اقدام کنند. بانک ولی قول داده حداکثر ظرف چهار ماه همه تسهیلات را واریز کند.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۰۰
450 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0