لزوم تصمیمات فرابخشی معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

چکیده ‌ای از برنامه‌ های معاون مسکن و ساختمان در سال نود و هفت

معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام چکیده ای از برنامه های معاونت مسکن و ساختمان در سال نود و هفت، بیان کرد: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم ‌سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان ‌های نظام مهندسی سال جاری اجرایی خواهد شد.

کد خبر: 970106001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ فروردین ۹۷ - ۱۱:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام چکیده ای از برنامه های معاونت مسکن و ساختمان در سال نود و هفت، بیان کرد: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم ‌سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان ‌های نظام مهندسی سال جاری اجرایی خواهد شد.

چکیده ‌ای از برنامه‌ های معاون مسکن و ساختمان در سال نود و هفت

چکیده ‌ای از برنامه‌ های معاون مسکن و ساختمان در سال نود و هفت

چکیده ‌ای از برنامه‌ های معاون مسکن  و ساختمان در سال نود و هفت

حامد مظاهریان، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در پیام نوروزی خود ضمن عرض تبریک به تمامی هموطنان، بخشی از برنامه های معاونت مسکن و ساختمان را در سال نود و هفت ارایه کرد.
وی ادامه داد: سال نو همراه با امیدهای نو از راه رسید و شاید جذاب ترین جنبه های وجودی بهار، امید به بهروزی و ساختن آینده ای بهتر باشد که بهمین علت مایل هستم از این فرصت استفاده کنم و افقهای پیش رو در حوزه کاری خود را در معاونت مسکن و ساتمان وزارت راه و شهرسازی با شما در میان بگذارم.
مظاهریان تصریح کرد: بعد از چند سال رکود، خوشبختانه در نیمه دوم سال نود و هفت رونق به بازار مسکن بازگشت. در نیمه سال نود و شش شاهد بودیم که هر چهار شاخصه مهم شامل تعداد معاملات، قیمت واحد مسکونی، ارزش معاملات و تعداد پروانه های ساختمانی، رشد مثبتی را از خود نشان دادند.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: اگر بازارهای رقیب مسکن دچار تلاطم نشوند میتوان پیش بینی کرد که رونق مسکن با شیب ملایم تداوم خواهد یافت.
وی هم چنین افزود: پیش ‌بینی می گردد قیمت مسکن در حد نرخ تورم و کمی بیش از آن اتفاق بیفتد.
وی در بخشی دیگر از پیام نوروزی خود به موضوع ساختمان و مهندسی ساختمان اشاره کرد و عنوان داشت: در بخش ساختمان و مهندسی ساختمان سال نود و هفت با پیگیریهای مجدانه، با تغییرات اصلاحی همراه خواهد بود.

چکیده ‌ای از برنامه‌ های معاون مسکن و ساختمان در سال نود و هفت

مظاهریان اظهار داشت: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم‌ سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان ‌های نظام مهندسی سال جاری اجرایی خواهد شد.
وی تاکید کرد: انتخابات هیات مدیره های سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در مهر امسال اتفاق مهم دیگری است که بار دیگر به مهندسان این فرصت را میدهد که دیدگاهها و خواسته های خود را بیان کنند.
مظاهریان با عنوان  این مطلب که سالی پرکار، پر امید و حساسی پیش‌رو است، خاطر نشان کرد: همراهی شما با پیشنهادات، نقدها و حمایتها یتان راهگشا خواهد بود و سال نو بر تمامی هموطنان مبارک باشد.

منبع : فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ فروردین ۹۷
1232 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0