در آئین تقدیر و تودیع مدیر کل سابق راه و شهرسازی گلستان ابراز گردید:

تشریح دستاوردهای هم کاری ۲ جانبه راه و شهرسازی و نظام مهندسی استان گلستان

آئین تقدیر و تودیع مهندس ابراهیم مبارک قدم مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان گلستان در سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان برگزار گردید.

کد خبر: 960404006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۹۶ - ۸:۱۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،آئین تقدیر و تودیع مهندس ابراهیم مبارک قدم مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان گلستان در سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان برگزار گردید.تشریح دستاوردهای هم کاری ۲ جانبه راه و شهرسازی و نظام مهندسی

تشریح دستاوردهای هم کاری 2 جانبه راه و شهرسازی و نظام مهندسی

تشریح دستاوردهای هم کاری ۲ جانبه راه و شهرسازی و نظام مهندسی

تشریح دستاوردهای هم کاری ۲ جانبه راه و شهرسازی و نظام مهندسی

در این نشست، ابراهیم مبارک قدم با اشاره به همکاریهای مطلوب نظام مهندسی ساختمان گلستان و راه و شهرسازی در استان اظهار داشت: امضای ۳ تفاهم نامه مشترک هم کاری و تلاش برای اجرای آن در مدت پنج ماه در کشور بی سابقه است.
مبارک قدم گفت: در دیداری که با معاون مسکن و ساختمان وزیر داشتم، دکتر مظاهریان بعد از بررسی تفاهمنامه مسوول ایمنی که چندی قبل در استان گلستان امضا شد، تاکید کرد این تفاهمنامه باید بعنوان الگو در سراسر کشور اجرایی شود.
هم چنین وی ادامه داد: در نخستین روزخدمت خود در ارومیه به مدیران نظام مهندسی ساختمان آن جا تاکید کردم تعامل سازنده با همتایان گلستانی خود برقرار نمایندتا از تجارب با ارزش بخصوص مواردی مانند ظرفیت سازی جهت استفاده از تخصص و اشتغال زایی برای مهندسان استفاده نمایند.


مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان در ادامه افزود: یکی از مهم ترین نقاط قوت هیات مدیره سازماننظام مهندسی ساختمان استان گلستان برقراری ارتباط سازنده با همه نهادهای ذی ربط در بحث مسکن بود که این کار باعث دستاوردهای خوبی شد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان هم در این آئین ضمن قدردانی اززحمات بی شائبه ابراهیم مبارک قدم در مسند مدیرکل راه شهرسازی استان گلستان بیان کرد: دوران حضورمبارک قدم در راه و شهرسازی استان قدمهای بزرگی در جهت اعتلای جایگاه مهندسان صنعت ساختمان و استفاده از ظرفیت های تخصصی آنها برداشته شد.
احمد تجری گفت: نگاه و توجه وی به موضوعهای مهمی مانند تعیین تعرفه خدمات مهندسی، برنامه های آموزشی، مسایل معماری و شهرسازی خوب و کارامد بود و امیدواریم این توجه هم چنان باقی بماند.
قابل ذکر است ابراهیم مبارک قدم چندی قبل بعنوان مدیرکل جدید راه وشهرسازی استان آذربایجانغربی منصوب شد و حسین محبوبی بعنوان جانشین و سرپرستاداره کل راه و شهرسازی استان گلستان فعالیت خواهد کرد.
منبع : مازندشورا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۹۶
1430 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0