شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران  فرج الله رجبی

بخش مسکن و سازمان نظام مهندسی ساختمان، ۲ حوزه مهم برای نگاه مثبت به وزیر پیشنهادی

،توفیق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی منوط به تبیین موضع وی در قبال ۲ موضوع مسکن و نظام مهندسی ساختمان است.

کد خبر: 970807005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۹۷ - ۶:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،توفیق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی منوط به تبیین موضع وی در قبال ۲ موضوع مسکن و نظام مهندسی ساختمان است.

حوزه مهم برای نگاه مثبت به وزیر پیشنهادی

حوزه مهم برای نگاه مثبت به وزیر پیشنهادی

بخش مسکن و سازمان نظام مهندسی ساختمان،  ۲ حوزه مهم برای نگاه مثبت به وزیر پیشنهادی

فرج الله رجبی _ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

با عنوان این مطلب بیان کرد: وزیر پیشنهادی بایستی سیاست‌ های واضحی برای ایجاد رونق و اشتغال در حوزه مسکن داشته باشد و برنامه مشخصی ارائه کند.

به گفته رجبی در دوره آخوندی وظایف وزارتخانه در بخش مسکن با خلأ بلاتکلیفی مواجه بود و در حال حاضر مردم و نمایندگان آنها در خانه ملت مایل هستند بدانند وزیر پیشنهادی با بخش مسکن و بویژه مشکلات مسکن مهر و سیاست‌ ها و ایده‌های بجا مانده از دوره وزیر قبلی چگونه برخورد میکند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، هم چنین خواستار اعلام موضع واضح اسلامی در قبال سازمان نظام مهندسی ساختمان شد و افزود: جمعیت ۵۰۰ هزار نفری مهندسان عضو این نهاد مردمی می ‌خواهند بدانند آیا برخوردها متوقف و روحیه تعاملی احیا می گردد و آیا با کسانیکه در آن فضا سبب ایجاد فاصله بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان شدند، چه برخوردی خواهد شد؟

حوزه مهم برای نگاه مثبت به وزیر پیشنهادی

وی در خاتمه با اشاره به اینکه دیدگاه وی نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی مثبت است، از نماینده های مجلس شورای اسلامی و جامعه مهندسان خواست با تبیین دیدگاههای مثبت وزیر نسبت به موضوعات مسکن و سازمان، از وی حمایت کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۷
703 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0