جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها

جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها

جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها ، هستند. نشست محمدرضا انوری با اعضای هیات اجرائی دفترنمایندگی سازمان در شهرستان خلخال برگزار شد

کد خبر: 000212003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها ، هستند. نشست محمدرضا انوری با اعضای هیات اجرائی دفترنمایندگی سازمان در شهرستان خلخال برگزار شد

جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها

جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها
مهندسان در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها هستند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: جامعه فرهیخته مهندسان بی‌ادعا اما پرتلاش در خط مقدم عمران و آبادانی شهرها هستند.
محمدرضا انوری در نشست با اعضای هیات اجرائی دفترنمایندگی سازمان در شهرستان خلخال، تصریح کرد: در کنار رعایت مقررات ملی ساختمان قرار است با محوریت نظام مهندسی ساختمان مقررات شهرسازی نیز در ساخت و سازها مورد توجه قرار گیرد که مجموعه قضائی استان بر این موضوع تاکید دارند تا ضوابط شهرسازی مراعات گردد.
انوری ادامه داد: در کنار تهیه نقشه با مشخصات فنی و اصولی و نظارتی که جامعه مهندسان انجام می ‌دهند، در ابعاد مختلف تلاش ما بر این است تا قاعده و قواره قانونی در ساخت و سازها با انجام نظارت ‌های عالیه رعایت شده و با حساسیت جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.
وی، محصول نهایی یک مهندس را ساخت و ساز آبرومند و شایسته در شهرها اعلام کرد و افزود: ما جلساتی را با بنیاد مسکن انجام دادیم تا بر کیفیت ساخت و سازهای روستایی و ساخت مسکن اقدام ملی نظارت بیشتری شده و از ظرفیت جامعه مهندسان استفاده گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل عنوان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد مسکن به امضا رسیده در واحدهای تک سقفی بررسی ضوابط با بنیاد مسکن و مابقی نیز با محوریت نظام مهندسی خواهد بود.
توحید شفیعی نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، خواستار رعایت عدالت توزیع نقشه و سهمیه با اتکا به آمارهای ساخت و ساز وظرفیت کاری مهندسین را شدند و تشکیل کمیته کنترل مضاعف راضروری دانست و هم‌چنین جعفر لطفی، دبیر سازمان نیز با بررسی وضعیت مجریان ذیصلاح خواستار تشکیل و فعال نمودن کمیته مجریان ذیصلاح و تسهیل در ارائه خدمات به مجریان و کارفرمایان توسط هیات اجرایی و مدیر شهرستان‌ها شد.
در این جلسه، اعضای هیات اجرائی خلخال با بیان برخی از مشکلات در دفتر نمایندگی به رعایت مقررات قانونی در بخش ساخت و ساز تاکید و همکاری مجموعه قضائی را برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و اضافه بنا را خواستارشدند.
در این نشست، هم‌چنین مقرر گردید تا در طرح اقدام ملی مسکن جامعه مهندسان نظارت‌های خود را گسترش داده و در کنار آن به افزایش و ارتقای کیفی ساخت و ساز در این طرح ملی با همراهی ناظران فنی بنیاد مسکن کمک کنند.
در خاتمه این نشست با قدردانی از مسئول سابق دفترنمایندگی سازمان در شهرستان خلخال علی قربانی زند بعنوان رئیس جدید نظام مهندسی ساختمان این شهرستان معرفی گردید.
هم‌چنین در بازدید از دفتر رابط شهرستان کوثر رئیس و اعضای هیات رئیسه سازمان تهیه دفتر کار مناسب درشان و منزلت اعضای سازمان را خواستار مورد تاکید قرار دادند.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۰۰
435 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0