امیر کلهر: نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد امیر کلهر: نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد

امیر کلهر: نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد

امیر کلهر: نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد ، رسانه‌ ها باید بدون جهت گیری مطالب را منعکس کنند و بر امید آفرینی تاکید داشته باشند

کد خبر: 010601002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ شهریور ۰۱ - ۷:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، امیر کلهر: نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد ، رسانه‌ ها باید بدون جهت گیری مطالب را منعکس کنند و بر امید آفرینی تاکید داشته باشند

امیر کلهر: نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد

امیر کلهر: نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت:
نظارت بر اجرای قوانین حوزه ساختمان در قزوین تشدید می‌ گردد
امیر کلهر تصریح کرد: در حوزه ساختمان سازی و مهندسی ساختمان نقص در قانون نداریم و مشکلات برآمده از اجرای قوانین است، از این نظارت‌ ها در دوره جدید با جدیت بیشتری دنبال می‌ گردد و تخلفات و تخریب‌ ها و ناایمنی ساختمان‌ ها رسانه‌ای خواهد شد تا تخلفات کاهش پیدا کند.
امیر کلهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ ها باید بدون جهت گیری مطالب را منعکس کنند و بر امید آفرینی تاکید داشته باشند.
وی اظهار داشت: شفافیت و عمل به قانون شعار هیئت مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان است و تلاش داریم در اجرای امور از قانون تبعیت کنیم.
کلهر گفت: آگاهی رسانی رسانه‌ها در رعایت قوانین ساخت و ساز و مطالبه گری در این حوزه می‌ تواند حوادث مرتبط با ساختمان را تا حد زیادی کاهش دهد.
وی افزود: برای مشاوره به شهروندان دفتر مشاوره شهروندی راه انداری شده، هم‌چنین نظارت‌ های آزمایشگاهی هم صورت می‌گیرد.
وی در مورد برج خلیج فارس گفت: بخش‌ هایی از این برج ایراد دارد، البته نمی‌توان گفت بطور کامل ایمن و یا مشکل دار است، با این حال و با توجه به نداشتن پایان کار، نظر نظامـگ مهندسی این است که برج تا رفع نواقص تعطیل گردد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: این برج از نظر سازه‌ای ایمنی دارد و آنچه آن را با مشکل روبرو کرده الحاقات سازه‌ای مانند اضافه طبقه و آسانسور است، با این حال نظر ما این است که این برج تا داشتن پایان کار تعطیل باشد.
وی افزود: با عمل به قانون می‌ توان مشکلات حوزه ساختمان را حل کرد، در موضوع برج خلیج فارس هم تصمیم دستگاه قضا و قانون ضمانت اجرایی خواهد داشت.
منبع: ایلنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۰۱
815 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0