آلوستانی: امکان کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق آلوستانی: امکان کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق

آلوستانی: امکان کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق

آلوستانی: امکان کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق ، صورت می گیرد. قیمت ساخت مسکن بالاتر از این رقم بوده مگر اینکه وزارت راه و شهرسازی موارد تشویقی خاصی را برای آن در نظر بگیرد

کد خبر: 010205004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ اردیبهشت ۰۱ - ۱۱:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آلوستانی: امکان کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق ، صورت می گیرد. قیمت ساخت مسکن بالاتر از این رقم بوده مگر اینکه وزارت راه و شهرسازی موارد تشویقی خاصی را برای آن در نظر بگیرد

آلوستانی: امکان کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق

آلوستانی: امکان کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد:
کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن با ارائه مشوق ممکن است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار داشت: دولت می تواند با ارائه مشوقهایی همچون زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت و غیره زمینه کاهش قیمت تمام شده در طرح ملی مسکن را فراهم کند.
محمدرضا آلوستانی ادامه داد: قیمت ۴ میلیون و هفتصد هزار تومان برای هر مترمربع در طرح جهش تولید مسکن، طبق بررسی در استانهای مختلف، عدد بسیار پایینی است.
وی گفت: قیمت ساخت مسکن بالاتر از این رقم بوده مگر اینکه وزارت راه و شهرسازی موارد تشویقی خاصی را برای آن در نظر بگیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ادامه داد: اخیراً معاون وزیر اعلام کرده که زمین رایگان برای این پروژه ها تأمین خواهد کرد که این مسئله در کنار امتیازات دیگری مانند رایگان بودن انشعابات آب، برق، گاز و موارد تاسیساتی دیگر می تواند هزینه ساخت را پایین می آورد.
وی اظهار داشت: هم‌چنین پرداخت وام کم بهره از دیگر مشوق‌ها خواهد بود تا بتواند این عدد را جبران کند.
آلوستانی تصریح کرد: هزینه‌ ها و قیمت مصالح روز به روز افزایش می یابد و این مسائل نشان میدهد که مبلغ اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی اندک است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: می تواند قیمت را براساس بهرست بهای سازمان مدیریت و یا در نظر گرفتن قیمت روز مصالح در بازار آنالیز کرده و آن را به وزارت‌خانه پیشنهاد داد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۰۱
328 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0