اختصاص 3 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سازمان نظام مهندسی استان کردستان اختصاص 3 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سازمان نظام مهندسی استان کردستان

اختصاص ۳ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سازمان نظام مهندسی استان کردستان

اختصاص 3 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سازمان نظام مهندسی استان کردستان ، خبری بود که از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان منتشر شد

کد خبر: 990109054 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ - ۴:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اختصاص ۳ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سازمان نظام مهندسی استان کردستان ، خبری بود که از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان منتشر شد

اختصاص ۳ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سازمان نظام مهندسی استان کردستان

اختصاص 3 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در سازمان نظام مهندسی استان کردستان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان مبلغ ۳ میلیارد ریال برای خرید کیتهای حفاظت فردی، ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی، شوینده و ضد عفونی اختصاص داد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای کردستان با اشاره به وضعیت فعلی و ضرورت همکاری و حمایت دستگاهها و شهروندان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: جامعه مهندسی استان به نوبه خود از جامعه پزشکی و پرستاری و کادر درمانی بعنوان خط مقدم این مبارزه و هم‌چنین نهادها و سازمانهای مردم نهاد که هرکدام به نحوی مشغول یاری شهروندان و مقابله با شیوع این ویروس هستند، تقدیر میکند.
خلیل اللهی تصریح کرد: هیات مدیره با اختصاص دو میلیارد ریال و هیات امنای صندوق حمایت از اعضای سازمان نیز با مبلغ ۱ میلیارد ریال جهت کمک به مقابله باشیوع ویروس کرونا موافقت کردند.
وی با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی به کلیه اقشار جامعه، رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، گفت: عبور از این وضعیت تلاش و عزم همگانی را میطلبد.
خلیل اللهی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از هر اقدامی در این جهت دریغ نمیکند و آمادگی خود را برای همکاری با مراکز پزشکی اعلام میدارد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۸
313 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0