کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن در سامانه صنم بارگذاری می‌گردد کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن در سامانه صنم بارگذاری می‌گردد

کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن در سامانه صنم بارگذاری می‌گردد

کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن در سامانه صنم بارگذاری می‌گردد  ، مراسم افتتاحیه ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی با حضور رضا بسطامی برگزار شد

کد خبر: 020527005 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد ۰۲ - ۱:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن در سامانه صنم بارگذاری می‌گردد  ، مراسم افتتاحیه ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی با حضور رضا بسطامی برگزار شد

کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن در سامانه صنم بارگذاری می‌گردد

کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن در سامانه صنم بارگذاری می‌گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران بیان کرد: کلیه برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن ایران در سامانه صنم بارگذاری می‌شود و همه‌ فعالیت‌هایمان شفاف است.
رضا بسطامی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی، گفت: پیشرفت سازمان نظام مهندسی معدن در نقاط مختلف کشور از جمله خراسان رضوی موجب افتخار و مباهات بوده و بر خود می‌بالیم که توانسته‌ایم خدمتی موثر و شایسته به مردم و فعالان حوزه معدن داشته باشیم.
بسطامی اظهار داشت: این مکان خانه معدن‌کاران خراسان رضوی است، استانی که جزو برترین استانها در این حوزه بوده و در شورای هفتم بر دریافت نظرات معدن‌کاران تمامی استان‌ها قبل از صورت‌جلسه و دستورالعمل تاکید کردیم و در همین مورد، کمیته ویژه‌ای در سازمان نظام مهندسی معدن ایران فعال کردیم.
وی با بیان اینکه ما کارهای خوب گذشتگان را کنار نگذاشتیم و آنها را ادامه دادیم، ادامه داد: ما تنها اصلاح کارهای نادرست و جایگزینی کارهای جدید و موردنیاز را داشتیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: کلیه برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌هایمان در سامانه صنم بارگذاری می‌شود و همه فعالیت‌هایمان شفاف بوده و هیچ چیز پنهانی نداریم.
بسطامی ادامه داد: برنامه ما در بحث شفافیت این است که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی موارد مرتبط با سازمان نظام مهندسی معدن ایران در مقابل دید مخاطبان باشد.
وی با بیان اینکه از فعالان حوزه معدن درخواست داریم که برای اجرای کارها و برنامه‌هایشان با سازمان نظام مهندسی معدن استانشان هماهنگ باشند تا کار در اجرا و نتیجه‌گیری به مشکل نخورد و در این مورد، از حمایت کامل ادارات کل صمت استان‌ها برخورداریم، ادامه داد: ما یک نظام‌نامه واحد در حوزه معدن داریم و در این مورد، از حمایت دولت، مجلس و دستگاه قضایی برخوردار هستیم، خوشبختانه همراهی و همکاری وزارت صمت با سازمان نظام مهندسی معدن ایران در دولت سیزدهم قابل توجه بوده و معتقد هستیم این همراهی و همکاری موجب خیرات و برکات بسیار در حوزه معدن خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: موضوع خدمات رفاهی به مهندسان معدن، معدن‌کاران و فعالان حوزه معدن در دستور کار قرار گرفته و در همین مورد، سامانه‌ای فعال شده که اعضا رزرو خود را داشته باشند تا با نهایت تکریم و احترام از آنان و خانواده‌شان میزبانی شود.
خراسان رضوی جزو پنج استان برتر کشور در حوزه معدن است
مهدی حمیدی، مدیرکل بهره‌برداری وزارت صمت، نیز افزود: حوزه معدن در سطح وزارتخانه و استان‌های مختلف از جمله خراسان رضوی برنامه‌های خوبی در بحث زیرساخت‌ها داشتند و امیدوار هستیم که افتتاح ساختمان جدید بستر خوبی برای توسعه حوزه معدن باشد.
حمیدی گفت: خراسان رضوی جزو پنج استان برتر کشور در حوزه معدن بوده و با توجه به ظرفیت بسیاربالای این استان در حوزه‌های گردشگری و زیارت معتقدیم که باید نگاه ویژه‌ای در حوزه معدن پذیرد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه استخراج‌های معدنی اقدامات خوبی در سطح کشور صورت پذیرفته و در این حوزه خراسان رضوی پیشگام کشور بوده است، اظهار داشت: حضور ۴۲ هزار عضو در سازمان نظام مهندسی معدن ایران یک امتیاز ویژه بوده و ما از ظرفیت تمامی معدن‌کاران و فعالان حوزه معدن در سراسر کشور به‌خوبی استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: ما بسیاری از برنامه‌ها از جمله برگزاری آزمون‌ها، نقشه‌برداری پهبادی، اعطای تسهیلات و غیره را به سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها واگذار کردیم و ما معتقد هستیم انجام کارهای تخصصی توسط متخصصان آن حوزه با اثربخشی‌ به مراتب بهتری همراه است.
مدیرکل بهره‌برداری وزارت صمت گفت: ما معتقد هستیم که باید در بحث ذخایر معدنی بهترین نوع مدیریت را با کم‌ترین میزان استخراج و بیشترین میزان بهره‌وری داشته باشیم.
چهار هزار عضو در سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی داریم
حبیب‌الله ترشیزیان، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی نیز گفت: بیش از چهار هزار عضو در سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی داریم و در دوره ششم و هفتم توانستیم جایگاه این سازمان را ارتقا بخشیم و ساختمانی در شان اعضای این مجموعه افتتاح کنیم.

ترشیزیان افزود: ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی را در نیمه دوم سال گذشته با مبلغ ۲۴ میلیارد تومان خریداری کردیم و پس از انجام اقدامات لازم در بحث بازسازی از اسفند ماه سال گذشته تاکنون، توانستیم ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی را همزمان با سال‌روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان افتتاح کنیم و در این روز عزیز به کلیه این عزیزان ادای احترام می‌کنیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۰۲
784 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0