گزارش خبری برگزاری اختتامیه الکام گیمز اختتامیه الکام گیمز

گزارش خبری برگزاری اختتامیه الکام گیمز

مراسم اختتامیه جشنواره بازیهای رایانه ای الکام گیمز برگزار شد.

کد خبر: 960625012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ - ۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در مراسم اختتامیه جشنواره بازیهای رایانه ای الکام گیمز که با حضور ناصرعلی سعادت رئیس سازمان برگزار شد، برندگان هر کدام از رشته بازیهای رایانه ای معرفی شدند و با اهدای جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند.گزارش خبری برگزاری اختتامیه الکام گیمز

گزارش خبری برگزاری اختتامیه الکام گیمز

گزارش خبری برگزاری اختتامیه الکام گیمز

گزارش خبری برگزاری اختتامیه الکام گیمز

سعادت در سخنرانی خود با اشاره به اینکه در سه دوره برگزاری نمایشگاه الکامپ توسط سازمان سالن الکام استارز نوآوری و پدیده نمایشگاه بود، افزود: امسال یکی از نوآوریها الکام گیمز است. قصد داشتیم این رویداد همزمان با الکامپ برگزار کنیم اما به دلیل برخی قوانین نمایشگاه بین المللی تهران امکان برگزاری این رویداد میسر نشد. برای مثال باید ساعت ۱۷ تمام سالنهای نمایشگاه را تخلیه شود. درحالیکه طی ۷ روز گذشته تا پاسی از شب رقابتهای الکام گیمز جریان داشت.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به اینکه برگزاری الکام گیمز را جز مسئولیتهای اجتماعی سازمان میدانیم، گفت: به همین دلیل ایده برگزاری الکام گیمز را که از بهمن ماه سال گذشته در حال برنامه ریزی برای آن بودیم را کنار نگذاشتیم و اکنون یک ماه بعد از الکامپ موفق به برگزاری الکام گیمز شدیم که با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان روبرو شد.

گزارش خبری برگزاری اختتامیه الکام گیمز

او با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در مرحله مقدماتی اقدام به ثبت نام در سایت پرشیا گیم کردند، افزود: از این تعداد بیش از هزار و دویست نفر برای مرحله مسابقات نهایی در محل رقابتها حضور یافتند. دربخش موبایل بیش از ۳۰ هزار نفر در مسابقات مقدماتی شرکت کردند و امسال برای نخستین بار روی پلتفرم موبایل خانم ها امکان حضور در رقابتها را کسب کردند.
او با بیان اینکه امسال برندگان سه رشته ازرقابتها به مسابقات جام جهانی بوسان کره جنوبی اعزام میشوند، گفت: ۱۱ رشته در این دوره مسابقات الکام گیمز در نظر گرفته شده بود ضمن اینکه در راستای حمایت از تولیدکنندگان بازیهای داخلی، ۶ بازی رایانه ای ایرانی نیز در الکام گیمز حضور داشتند و بازیکنان در آن رشته ها به رقابت پرداختند.
سعادت با اشاره به اینکه این اولین تجربه سازمان در برگزاری مسابقات
الکام گیمز بود و تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا در دوره آینده بهتر ظاهر شویم، افزود: امسال در چهار پلتفرم لپ تاپ، رایانه رو میزی، موبایل و کنسول رقابتها برگزار شد تا همه سلیقه ها در حد امکان تحت پوشش قرار گیرد.
مسابقات الکام گیمز از ۱۹ تا ۲۵ شهریورماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و به همت پرشیا گیم در باغ کتاب تهران برگزار شد. 
منبع: سازمان نظام مهندسی صنفی رایانه ای تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

 

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ شهریور ۹۶
1173 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0