معاونت آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور خبر داد:

مرجع رتبه‌ بندی شرکتهای خدمات کشاورزی، سازمان نظام مهندسی است

معاونت آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور بیان کرد: طی پیگیریهای صورت گرفته از سال پیش تا به حال، رتبه‌بندی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفت و اکنون این سازمان بعنوان مرجع رسیدگی در این موضوع محسوب میشود.

کد خبر: 960423003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ تیر ۹۶ - ۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،معاونت آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور بیان کرد: طی پیگیریهای صورت گرفته از سال پیش تا به حال، رتبه‌بندی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفت و اکنون این سازمان بعنوان مرجع رسیدگی در این موضوع محسوب میشود.مرجع رتبه‌ بندی شرکتهای خدمات کشاورزی، سازمان نظام مهندسی

مرجع رتبه‌ بندی شرکتهای خدمات کشاورزی، سازمان نظام مهندسی

مرجع رتبه‌ بندی شرکتهای خدمات کشاورزی، سازمان نظام مهندسی

مرجع رتبه‌ بندی شرکتهای خدمات کشاورزی، سازمان نظام مهندسی

 

صمد رفیعی معاونت آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در آئین بزرگ داشت سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که شب پیش با حضور مسئولین و اعضای این سازمان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار گردید، گفت: این سازمان در شانزدهمین سال تاسیس خود دویست و بیست هزار نفر عضو دارد.
رفیعی ادامه داد: وظیفه و هدف اصلی این سازمان تبدیل نیروی انسانی بمنابع انسانی کارآمد است زیرا که مقام معظم رهبری فرمودند «نیروی انسانی همه چیز این کشور است».
وی با اشاره به این که یکی از مشکلات اساسی و ریشه‌ای در هفت سال اخیر رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت شرکتهای خدمات مشاوره‌ای و فنی مهندسی کشاورزی است، افزود: مرجع صلاحیت ‌دار برای رتبه ‌بندی‌ و تشخیص صلاحیت این سازمان است.
رفیعی تصریح کرد: وظیفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پرداختن و پی گیری تمام مباحث مرتبط با رتبه‌ بندی است ولی تا به حال این مقوله بطور کامل اجرایی نشده است.


معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور تاکید کرد: متأسفانه در بیش تر استانها با بحث رتبه ‌بندی مهندسین کشاورزی بصورت سلیقه‌ای عمل میشد و در بیش تر موارد آن را برسمیت نمیشناختند.
این مسئول اظهار داشت: طی پیگیریهای صورت گرفته از سال پیش تا به حال رتبه‌بندی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفت و اکنون این سازمان بعنوان مرجع رسیدگی در این موضوع محسوب میشود.
وی در خاتمه بیان داشت: اکنون همه همت ما بر حل این موضوع و رفع سرگردانیهای موجود در این مسیر است که گامهای خویی در این باب برداشته شده است.
منبع : ایسنا

 

خرید اینترنتی کتاب مباحث نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۹۶
1109 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0