رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان تهران مطرح کرد:

مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره تربیت مدیر کشاورزی برگزار میکند

رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان تهران بیان کرد: دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با هم کاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران دوره تربیت مدیران راه بردی ویژه بخش کشاورزی برگزار میکنند.

کد خبر: 960404003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۹۶ - ۵:۳۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی تهران رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان تهران بیان کرد: دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با هم کاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران دوره تربیت مدیران راه بردی ویژه بخش کشاورزی برگزار میکنند.مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره تربیت مدیر کشاورزی

مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره تربیت مدیر کشاورزی

مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره تربیت مدیر کشاورزی

مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره تربیت مدیر کشاورزی

علی رضا بزرگی رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با اشاره به برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت ویژه مدیران بخش کشاورزی که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام و با هم کاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران برگزار میشود گفت: ایران در سند چشم‌انداز هزار و چهارصد و چهار باید کشور اول منطقه باشد که امروز از نیمه ی این راه هم گذر کرده ایم. بر این اساس باید بسترهای تربیت مدیران توان مند آینده ایران فراهم شود و این امر جزء با آموزش کاربردی و انتقال تجارب امکانپذیر نیست.
بزرگی ادامه داد: باید مدیرانی را پرورش دهیم که تفکر راه بردی و استراتژیک داشته باشند تا با سرعت بیش تری به سمت توسعه کشور و تحقق سیاست های کلی حرکت کنیم و هم چنین تفکر راه بردی در سطوح مدیریتی و تصمیمسازی می بایست نهادینه شود.
وی افزود: یکی از برنامه‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که مدیران راه بردی برای کشور پرورش داده شود که نخستین دوره تخصصی آن در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست اتفاق خواهد افتاد.
وی عنوان کرد: در این دوره توسط دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت و با هم کاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان تهران کلید خورده است و تاکیدی جدی بر موضع تربیت و پرورش مدیران بجای آموزش صرف آن ها وجود دارد.
رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران تصریح کرد: در این دوره مدیران تربیت شده دستاوردهای خود را برساله تبدیل میکنند و در این راستا بازدیدهای میدانی در داخل و خارح کشور صورت خواهد گرفت هم چنین افراد در پایان دوره به سمت تالیف کتابهای تخصصی با موضوع ایران آینده سوق داده میشوند.
وی اذعان کرد: هفتاد درصد محتوای دوره آموزشی مدیران تخصصی بخش کشاورزی بمباحث عمومی مدیریتی و حکم رانی مربوط میشود و دوره‌‌های آینده‌پژوهی، برنامة‌ریزی استراتژیک، اقتصاد کلان و مدیریت بر منابع انسانی و سی درصد مابقی نیز در راستای سیاست های کلی بخش کشاورزی و منابع طبیعی و ماموریت های اصلی این بخش انجام میشود.


بزرگی در مورد شرایط و ویژگی های افرادیکه میتوانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند خاطر نشان کرد: متقاضیان باید سی تا پنجاه و پنج سال سن داشته باشند و مدرک حداقلی کارشناسی ارشد در حوزه‌های مرتبط و هفت سال سابقه مدیریت در سطوح میانی مورد نیاز است.
وی مطرح کرد: فرآیند ثبت‌نام این افراد نیز طبق آزمون، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.
رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با اشاره به این که این دوره در مردادماه سال جاری برگزار میشود گفت:‌ متقاضیان دارای این شرایط میتوانند بمعاونت آموزش و فناوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تهران تا تاریخ پانزدهم تیرماه سال جاری مراجعه کنند.
بزرگی اضافه کرد: با برگزاری این دوره‌ خزانه ای از مدیران واجد الشرایط جهت به کار گیری در پستهای حساس بخشهای مختلف برای مواقع لزوم در راستای بستر سازی تحقق چشم انداز بیست ساله و سیاستهای کلی نظام و دست یابی به ایرانی توسعه یافته و مقتدر ایجاد میشود.
وی اظهار داشت: در این دوره از اساتید ‌بنام و موفق کشور، مدیران تراز اول فعلی و سابق بخش کشاورزی و بخشهای عمومی استفاده میشود تا این افراد بتوانند تجربه‌های خود را به نسل های آینده منتقل کند.
منبع: خبر گزاری تسنیم

 

کانال تلگرام نظام مهندسی مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۹۶
1379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0