نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی

نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

نمایشگاه سراسری کشاورزی و صنایع وابسته و دام و طیور از ششم تا نهم آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد دایر می گردد.

کد خبر: 970901004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ آذر ۹۷ - ۱۱:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نمایشگاه سراسری کشاورزی و صنایع وابسته و دام و طیور از ششم تا نهم آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد دایر می گردد.

نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد  دایر می گردد

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی بیان داشت:

این نمایشگاه در یک هزار و سیصد متر فضای مفید نمایشگاهی با حضور شرکتهای فعال در حوزه کشاورزی از استانهای مختلف در استان برگزار می گردد.

حسن نامجو ادامه داد:

تا به حال شصت و سه شرکت از استانهای خراسان شمالی، رضوی، تهران، مازندران و اصفهان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

نامجو افزود:

این نمایشگاه در صد و پنج غرفه برگزار می گردد که پنجاه و یک غرفه از بیست و هفت شرکت در حوزه آبیاری نوین، پانزده غرفه از ۷ شرکت در حوزه ادوات کشاورزی و شش غرفه از ۵ شرکت مربوط به حوزه دام و طیور است.

وی تصریح کرد:

هم چنین ۵ غرفه از چهار شرکت در بخش نهاده های کشاورزی، ۴ غرفه از ۴ شرکت گلخانه ای و شش غرفه از شش شرکت صنایع غذایی در نمایشگاه حضور می یابند.

نامجو مطرح کرد:

این در حالی است که یازده شرکت با سیزده غرفه نیز ویژه ادارات و مجموعه های تخصصی این حوزه است
وی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به نوسانات قیمت در بازار، شرکتها رغبت چندانی برای حضور در نمایشگاه و عرضه محصولات خود ندارند.

نامجو گفت:

امسال نیز همه غرفه ها پر شده اند اما رغبت به شرکت در نمایشگاه همانند سالهای گذشته نیست و قیمت محصولات شرکتهایی نیز که حضور خواهند داشت افزایش زیادی داشته که رغبت کشاورز را نیز برای خرید کم میکند چرا که احتمال میدهند قیمتها در آینده تثبیت پیدا کند.

وی،

برگزاری نمایشگاه کشاورزی در شرایط کنونی را نشان دهنده عملکرد خوب آن دانست و افزود:

امسال شرکتها به ویژه در حوزه ادوات و آبیاری نوین و صنایع غذایی حضور پررنگ تری دارند.

نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی گفت:

برنامه ریزی شده تا در صورت تامین اعتبار لازم وسیله ایاب و ذهاب رایگان برای کشاورزانی که نیاز به خرید دارند از محل روستا و شهرهای دیگر فراهم گردد تا از نمایشگاه بازدید کنند.
وی یاد آور شد:

هماهنگی نیز با مدیریتهای جهاد کشاورزی شهرستانها صورت گرفته تا زمینه بازدید نیروهای متخصص و کشاورزان پیشرو را از نمایشگاه فراهم کنند.
نامجو،:

برگزاری این ‌نمایشگاه را در آشنایی بهره برداران بخش کشاورزی با سیستمهای نوین و دانش و علم روز دنیا در این حوزه بسیار تاثیر گذار خواند.
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی حدود ۳ هزار عضو در بیش از سی رشته کشاورزی، منابع طبیعی، گیاه پزشکی، محیط زیست و زراعت دارد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۷
1094 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0