نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور تشدید می‌ گردد رئیس نظام مهندسی و منابع طبیعی استان تهران

مهندسان کشاورزی بیمه شدند

رئیس نظام مهندسی و منابع طبیعی استان تهران بیان کرد: طبق توافق نظام مهندسی استان تهران و سازمان بیمه تامین اجتماعی، مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی از ابتدای اردی بهشت ماه سال جاری از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار گردیدند.

کد خبر: 960217027 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس نظام مهندسی و منابع طبیعی استان تهران بیان کرد: طبق توافق نظام مهندسی استان تهران و سازمان بیمه تامین اجتماعی، مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی از ابتدای اردی بهشت ماه سال جاری از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار گردیدند.مهندسان کشاورزی بیمه شدند

مهندسان کشاورزی بیمه شدند

سازمان نظام مهندسی کشاورزی

مهندسان کشاورزی بیمه شدند

علی رضا بزرگی با اشاره به برقراری بیمه تامین اجتماعی برای مهندسین کشاورزی و منابع
طبیعی برای نخستین بار در کشور گفت: بیمه تامین اجتماعی موضوعات مهمی از نیاز مهندسین کشاورزی را تامین میکند که این قشر همانند هنرمندان، ورزش کاران، خبرنگاران و… که دغدغه هایی برای این امر داشتند که مشکل آن ها با توافق نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و سازمان تامین اجتماعی کشور مرتفع گردید.
بزرگی گفت: موضوع بیمه کردن مهندسان کشاورزی پارسال نهایی شد و با فراهم کردن زیرساخت های آن از اردی بهشت ماه سال جاری در استان تهران آغاز به کار کرده است.
وی افزود: در سال های پیش مهندسان کشاورزی در استان تهران و سایر استان های کشور بیمه نبودند یا بصورت خویش‌فرمایی بیمه میشدند که با هم کاری مشترک ۲ سازمان یاد شده از سال جاری مهندسان کشاورزی نیز میتوانند بیمه تامین اجتماعی دریافت کنند.
رئیس نظام مهندسی و منابع طبیعی استان تهران با بیان مزیتهای بیمه تامین اجتماعی و تفاوتهای آن با شکل خویش فرما ادامه داد: بیمه‌ای که نظام مهندسی کشاورزی استان تهران ارائه میدهد شامل از کارافتادگی، خدمات درمانی و بازنشستگی است و برخلاف بیمه های خویش‌فرمایی سابقه کار مرتبط در این شغل محاسبه میشود.
وی با بیان مزایایی سابقه مرتبط تصریح کرد: سابقه مرتبط در رتبه‌بندی و فعالیت های آتی مهندسین کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد. طبق این اساس کارفرما نظام مهندسی بوده و طبق شماره کارگاه آن مهندسین بیمه میشوند.
بزرگی عنوان کرد: انتخاب میزان دست مزد در رویه بیمه خویش‌فرمایی وجود ندارد و طبق حداقل دست مزد حساب میشود ولی در بیمه‌ای که در نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران ارائه میشود افراد میتوانند میزان دست مزد خود راتعیین نمایند که این امر در بازنشستگی آن ها موثر است.


بزرگی با اعلام بهبود شرایط درمانی در این نوع بیمه ویژه مهندسین کشاورزی اذعان کرد: در بیمه‌های خویش‌فرمایی برای درمان افراد سی درصد فرانشیز کسر میشود ولی در بیمه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران مثل دیگر بیمه‌های اجباری هزینه‌ای بابت فرانشیز کسر نمیشود.
وی اضافه کرد: در این بیمه هم چنین برخلاف رویه معمول بیمه شدگان خویش‌فرما هزینه جداگانه‌ای برای صدور دفترچه بیمه شده و افراد تحت تکفل او دریافت نمیشود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ومنابع طبیعی تهران با اشاره به مدارک مورد نیاز متقاضیان جهت دریافت بیمه تامین اجتماعی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی افزود: کارت عضویت معتبر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، پروانه اشتغال معتبر از نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، چهار قطعه عکس پرسنلی در سایز ۳*۴ سانتی متر، یک نسخه اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و پایان خدمت(برای آقایان) و افرادی که قبلا سابقه بیمه داشتند باید دفترچه خود را به هم راه داشته باشند و بصندوق تعاون رفاه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران واقع در خیابان بهشتی – خیابان پاکستان – کوچه حافظی – پلاک پانزده مراجعه نمایند.
منبع: تسنیم

 

پاسخ تشریحی دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۶
3816 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0