سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی ، است. امروز سازمان نظام مهندسی با نهادسازی ها و ظرفیت سازی هایی که در قالب مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی انجام داده است

کد خبر: 991012005 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ دی ۹۹ - ۴:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی ، است. امروز سازمان نظام مهندسی با نهادسازی ها و ظرفیت سازی هایی که در قالب مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی انجام داده است

سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد؛
سازمان نظام مهندسی کشاورزی بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی است
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: امروز سازمان نظام مهندسی با نهادسازی ها و ظرفیت سازی هایی که در قالب مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی انجام داده است، بعنوان بازوی اجرایی وزارت جهادکشاورزی در زیربخشهای مختلف تبدیل شده است.
شاهرخ رمضان نژاد رییس سازمان مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در این دوره از فعالیت، برنامه های خود را با هدف نقش آفرینی در بخش کشاورزی و کشاورزان و هم‌چنین کمک به اجرای برنامه ها و سیاستهای بخش دنبال می کند.
در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها، بیان کرد: امروز سازمان نظام مهندسی با نهادسازی ها و ظرفیت سازی هایی که در قالب مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی انجام داده است، بعنوان بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاورزی در زیربخشهای مختلف تبدیل شده است.
رمضان نژاد تصریح کرد: تاکنون بیش از چهارصد و دویست کارشناس در مقاطع تحصیلی مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) در این مراکز ساماندهی شده اند که دانش و فناوریهای نوین کشاورزی و خدمات مورد نیاز را در نزدیک ترین نقطه به عرصه های تولید به کشاورزان و تولیدکنندگان ارائه می کند.
رییس سازمان مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ادامه داد: بازخوردهای دریافت شده در این مورد، نشان دهنده استقرار مناسب و نقش آفرینی مطلوب این مراکز بعنوان زیرساخت اجتماعی جدید در بخش کشاورزی است.
وی با تأکید بر اهمیت نقش آفرینی مسؤولین فنی در واحدهای تولیدی و خدماتی، خاطر نشان کرد: لازمه ایفای نقش عوامل فنی در عرصه های تولید، ایجاد تعامل و انسجام در بین آنها و حمایت و هویت بخشی به آنها توسط سازمان است که از اقدامات سازمان در این مورد، تغییر نام فروشندگی های سموم کشاورزی به داروخانه گیاه پزشکی و راه اندازی سامانه ثبت گزارشات مسؤولین فنی است.
رییس سازمان مرکزی در بخش دیگری از اظهاراتش خود با اشاره به مکاتبات انجام شده در مورد کشاورز کارت، گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان در استفاده از طرح کشاورز کارت مختار هستند اما داروخانه های گیاه‌پزشکی ملزم به نصب دستگاه پوز در واحد خود هستند.
لازم به ذکر است: در این جلسه، مسائل و مشکلات مربوطه به مسئولین فنی و کشاورز کارت توسط روسای سازمان نظام مهندسی استانها طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: خبرگزاری موج یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ دی ۹۹
565 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0