سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان اردبیل، مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان اردبیل، مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام

سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان اردبیل، مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام

سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان اردبیل، مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام ، شد. «جلوگیری از قاچاق دام» با اجرای طرح پلاک‌کوبی امکان پذیر است

کد خبر: 990907005 تاریخ انتشار: جمعه ۷ آذر ۹۹ - ۶:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان اردبیل، مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام ، شد. «جلوگیری از قاچاق دام» با اجرای طرح پلاک‌کوبی امکان پذیر است

سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان اردبیل، مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام

سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان اردبیل، مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام
اجرای طرح پلاک‌کوبی دام در استان اردبیل/ «جلوگیری از قاچاق دام» با اجرای طرح پلاک‌کوبی
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: هویت‌گذاری و پلاک‌کوبی دام در استان اردبیل انجام می‌ گیرد و طبق اقدامات انجام یافته، سازمان نظام مهندسی کشاورزی مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام شده است.
شهرام محمدی گفت: هویت‌گذاری و پلاک‌کوبی دام در استان اردبیل انجام می‌ گیرد و طبق اقدامات انجام یافته، سازمان نظام مهندسی کشاورزی مدیر فرآیند پلاک‌گذاری دام شده و تا بیستم آذر ماه پلاک‌کوبی تمامی دام‌ های صنعتی استان انجام خواهد گرفت.
محمدی ادامه داد: با انجام این طرح و پلاک‌کوبی دام، در آینده نزدیک نهاده دامی یارانه‌دار به دام ‌هایی که فاقد پلاک‌گذاری باشند اختصاص نمی‌یابد و از این‌رو انجام این فرآیند مهم و ضروری است.
جلوگیری از قاچاق از مزایای طرح پلاک‌کوبی دام است
محمدی با اشاره به مزایای اجرای این طرح اظهار داشت: پس از انجام این طرح و پلاک‌گذاری تمامی دام ‌های موجود در استان، آمار دقیقی از تعداد دام‌ های استان بدست خواهد آمد که این موضوع در برنامه‌ریزی‌های آتی در مورد تخصیص نهاده‌ های دامی، جلوگیری از قاچاق دام، میزان تولید گوشت و سایر محصولات دامی و… بسیار موثر خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در راستای مدیریت بهتر و مناسب‌تر، سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل مصمم به اجرای این طرح در استان بوده و این طرح اقدامی مهم و زیرساختی در حوزه دام استان محسوب می ‌گردد.
ارایه طرح چیپست‌گذاری برای دام
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: از تمامی مسؤولان ذی‌ربط و دامداران تقاضا داریم که در راستای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این طرح و پلاک‌گذاری دام در استان اردبیل یاری‌گر سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان باشند.
وی ادامه داد: اما در کنار آن پیشنهادی در مورد اجرای طرح چیپست‌گذاری برای دام ارایه کرده‌ایم که در صورت اجرای این طرح تمامی اطلاعات از موقع تولد تا کشتار دام، واکسن‌ های تزریق شده به دام و … به‌ صورت الکترونیکی و مجزا در اختیارمان قرار خواهد گرفت و این طرح نیز کمک شایانی در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ های مورد نیاز در حوزه دام حوزه خواهد داشت.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۹
724 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0