توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز

توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز

توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز ، صورت گرفت. نوروزی به ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه اشاره کرد

کد خبر: 010502002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ مرداد ۰۱ - ۴:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز ، صورت گرفت. نوروزی به ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه اشاره کرد

توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز

توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز
شهرداری کرمانشاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در شهر کرمانشاه توافق نامه‌ای امضا کردند.
صبح امروز جلسه هم‌اندیشی با موضوع جلوگیری از ساخت‌وساز غیر مجاز با حضور طیب‌حیدری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان کرمانشاه و نادر نوروزی شهردار کرمانشاه برگزار گردید.
در این جلسه، نادر نوروزی با اشاره به ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه، تصریح کرد: در ساخت‌و‌ساز غیر‌مجاز اولین موضوع بحث از بین رفتن ایمنی و به خطر افتادن جان شهروندان مطرح است.
نوروزی ادامه داد: ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز یا خلاف نقشه اجرایی فاقد ایمنی و استحکامات لازم در ساختمان است که این موضع امنیت‌جانی شهروندان وحتی ساکنین را به خطر می‌اندازد.
وی گفت: مبحث دیگر در مورد ضرورت جلو‌گیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز پایمال شدن حقوق شهروندی شهروندانی است که به قانون ساختمان سازی تمکین می‌ کنند.
شهردار کرمانشاه تصریح کرد: سابقا ساختمان ساز‌ها به دلیل اعمال جرائم کم اقدام به ساخت‌وساز می‌کردند که این موضوع نشان از عدم بازدارندگی جرائم ماده ۱۰۰ بود.
نوروزی افزود: در این دوره نگاه مجموعه مدیریت شهری به موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز درآمدزا نیست و نگاهی بازدارنده و نظارتی برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز دارد.
لازم به ذکر است؛ در خاتمه این جلسه توافق نامه ای بین شهرداری کرمانشاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان مبنی بر پیش گیری از ساخت‌و‌ساز غیر مجاز با گزارشات مهندسین ناظر و مجری طبق (بند ۷ ماده ۱۰۰) قانون شهرداری‌ ها امضا شد.
منبع: فرتاک نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مرداد ۰۱
927 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0