رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

فعالیت اتاق فکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

امیر سلیمی در جلسه‌ای که با حضور پیشکسوتان و مدیران سابق این سازمان برگزار شد هدف از تشکیل و راه‌اندازی اتاق فکر این سازمان را بهره‌مندی از دیدگاه پیشکسوتان در این حرفه و رشته است. تعداد ۴۰ نفر از مهندسین عضو سازمان به اتاق فکر دعوت شده‌اند. این مجمع فعلا با نام اتاق فکر فعال شده تا بتوانیم مسائل نظام مهندسی را به صورت آسیب‌شناسانه تحلیل کنیم.

کد خبر: 6459 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵ - ۴:۱۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان از آغاز فعالیت اتاق فکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان خبر داد.فعالیت اتاق فکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

فعالیت اتاق فکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

فعالیت اتاق فکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

 فعالیت اتاق فکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

امیر سلیمی در جلسه‌ای که با حضور پیشکسوتان و مدیران سابق این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: نظام مهندسی ساختمان خانواده گسترده و وسیعی است و باید برای اعتلای چنین مجموعه‌ای قدم‌های درستی برداشته شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان بیان کرد: هدف از تشکیل و راه‌اندازی اتاق فکر این سازمان بهره‌مندی از دیدگاه پیشکسوتان در این حرفه و رشته است. تعداد ۴۰ نفر از مهندسین عضو سازمان به اتاق فکر دعوت شده‌اند.

وی افزود: تعدادی از مشکلات از قبل وجود داشته و برخی نیز به فراخور و به صورت روزمره به وجود می‌آید بنابراین وجود این اتاق فکر برای اصلاح و رفع این مشکلات و ایجاد نگرش جدید است.

وی عنوان کرد: این مجمع فعلا با نام اتاق فکر فعال شده تا بتوانیم مسائل نظام مهندسی را به صورت آسیب‌شناسانه تحلیل کرده و راه را برای آینده بهتر تعیین کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ بهمن ۹۵
1207 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0