فعالیت مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی فعالیت مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی

فعالیت مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی

فعالیت مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی ، صورت می گیرد. مهندسان در هر دوره‌ای با توجه به مقتضیات و شرایط روز تاثیر گذار هستند

کد خبر: 991205010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ - ۱۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، فعالیت مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی ، صورت می گیرد. مهندسان در هر دوره‌ای با توجه به مقتضیات و شرایط روز تاثیر گذار هستند

فعالیت مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی

فعالیت مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان بیان کرد:
مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن با تخفیف پنجاه درصدی کار می‌کنند
حسن مجتبی زاده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با عنوان این که مهندسان در طرح اقدام ملی مسکن در استان با تخفیف پنجاه درصدی کار می ‌کنند، تصریح کرد: مهندسان در کارهای خیر هم پیشقدم هستند.
وی با عنوان این که مهندسی در ایران تاریخ چند هزار ساله دارد، بیان کرد: مهندسان در هر دوره‌ای با توجه به مقتضیات و شرایط روز تاثیر گذار هستند.
مجتبی زاده با عنوان این که دو زلزله رودبار و سرپل‌ذهاب در کشور رخ داد و خسارت ‌های جانی و مالی زلزله سرپل‌ ذهاب کم‌تر بود، عنوان داشت: زلزله سرپل‌ذهاب در بعضی مناطق شدیدتر هم بود.
وی ادامه داد: صنعت ساختمان با مشکلاتی رو به‌رو است و عمده‌ترین مشکل دخالت افراد بدون صلاحیت در امر ساخت و ساز است و ورود افراد فاقد صلاحیت در ساخت و ساز باید گرفته شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در مورد تعرفه خدمات نظام مهندسی بیان کرد: تعرفه‌های سال جاری طی دو مرحله در ماه‌های فروردین و خرداد ابلاغ شده که در خرداد ۵ درصد افزایش یافته بود اما در استان زنجان ملاک همان فروردین است و تعرفه فروردین ماه اجرا می گردد.
مجتبی زاده با بیان اینکه مهندسان زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن از جان مایه گذاشته و با تخفیف پنجاه درصدی کار می‌کنند،افزود: مهندسان در کارهای خیر هم پیش‌قدم هستند.
وی ادامه داد: مهندسان پروژه‌های رایگان یا با تخفیف برای مساجد و خیریه‌ها را انجام‌ می‌ دهند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به چالش ‌های مهندسان اشاره کرد و گفت: مهندسان براساس تفاهم‌نامه قبلی حق بیمه تامین اجتماعی خود را بصورت خویش‌فرمایی و با مبلغ بالا پرداخت می‌ کردند اما با تلاش همکاران در شورای مرکزی این مشکل حل خواهد شد و با اصلاحیه قانون که در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و به صحن علنی خواهد آمد که در صورت تصویب افراد دارای پروانه از وزارت راه و شهرسازی مشمول بیمه تامین اجتماعی با مبلغ پایین خواهند بود.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۹
363 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0