عضو کميسيون عمران در مجلس شوراي اسلامي

عمل به دستور رهبري درباره حادثه پلاسکو

عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي دربار فضاسازي‌هاي اخير در زمينه حادثه پلاسکو گفت: نبايد به جوسازي‌هاي فضاي مجازي مبني بر قصور شهرداري تهران اهميت داد. نکته حائز اهميت در اين زمينه اين است که به دستوري که مقام معظم رهبري در اين رابطه مبني بر اين که حادثه پلاسکو پيگيري جدي شود و شرايط سرو سامان پيدا کند. هر حوزه‌اي مانند سازمان نظام مهندسي، اصناف و... بايد با احساس مسئول بيشتري موضوع را پيگيري و اعمال قانون کنند.

کد خبر: 6374 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ بهمن ۹۵ - ۵:۳۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نبايد به جوسازي‌هاي فضاي مجازي مبني بر قصور شهرداري تهران اهميت داد چرا که نمِي‌دانيم تا چه حد قابل استناد هستند. بايد به دستور رهبري درباره حادثه پلاسکو عمل شود.عمل به دستور رهبري درباره حادثه پلاسکو

عمل به دستور رهبري درباره حادثه پلاسکو

عمل به دستور رهبري درباره حادثه پلاسکو

عمل به دستور رهبري درباره حادثه پلاسکو

قلي‌الله قلي زاده عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي دربار فضاسازي‌هاي اخير در زمينه حادثه پلاسکو و مسائل مطرح شده در فضاي مجازي مبني بر قصور شهرداري تهران و استعفاي قاليباف اظهار داشت: اينکه در فضاي مجازي چه چيزي گفته و يا شنيده مي‌شود اهميتي ندارد چرا که ما نمي‌دانيم اين نوشته‌ها و شنيده‌ها تا چه حد قابل استناد هستند. در فضاي مجازي هر شخصي هرچه بخواهد مي‌نويسد. اما نکته حائز اهميت در اين زمينه اين است که به دستوري که مقام معظم رهبري در اين رابطه مبني بر اين که حادثه پلاسکو پيگيري جدي شود و شرايط سرو سامان پيدا کند، عمل کنيم. همچنين بايد بر موضوع ايمني ساختمان‌ها و کساني که مسئوليت نظارت بر اين قضايا را دارند دقت و اعمال نظارت قانوني بيشتري داشته باشند.

در ادامه، نماينده مردم کليبردر مجلس شوراي اسلامي افزود: يکي از مشکلات در حوزه نظارت و ايمني ساختمان‌ها عدم برخورد قانوني با متخلفين خصوصا در مورد ساختان‌هاي عمومي از جمله ساختمان پلاسکو مي‌باشد و هر حوزه‌اي مانند سازمان نظام مهندسي، اصناف و… بايد با احساس مسئول بيشتري موضوع را پيگيري و اعمال قانون کنند. خوشبختانه در ايران ما مشکل کمبود قانون نداريم و مشکل‌ها معمولا در زمينه اجرا مي‌باشد و با اجراي قوانين ما شاهد مشکلات کمتري از اين قبيل خواهيم بود. لذا توقع بر اين است که به فضاسازي‌ها و جوسازي‌ها در فضاي مجازي اهميت داده نشود و هر مسئولي بايد با احساس مسئوليت بيشتر و محور قرار دادن قانون موضوع را پيگير و با متخلفين برخورد جدي و قانوني شود.

منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ بهمن ۹۵
1212 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0