نیل به شرایط ایده آل، در گرو اجرای قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان نیل به شرایط ایده آل، در گرو اجرای قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان

نیل به شرایط ایده آل، در گرو اجرای قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان

نیل به شرایط ایده آل، در گرو اجرای قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان ،است.این جمله گوشه ای از اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران است  که در جلسه هم‌اندیشی با منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد

کد خبر: 990301003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ خرداد ۹۹ - ۱:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نیل به شرایط ایده آل، در گرو اجرای قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان ،است.این جمله گوشه ای از اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران است  که در جلسه هم‌اندیشی با منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد

نیل به شرایط ایده آل، در گرو اجرای قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان

نیل به شرایط ایده آل، در گرو اجرای قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: برای نیل به شرایط ایده آل نیاز به اجرای قوانین نظام مهندسی داریم.

سعید سعیدیان در جلسه هم‌اندیشی با منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، اجرای درست قانون نظام‌مهندسی را شرط نیل به شرایط ایده آل در صنعت ساختمان عنوان کرد.

نشست هم‌اندیشی با حضور سعید سعیدیان رئیس سازمان، جمعی از اعضای هیئت مدیره سازمان، رسولی نژاد و بشیری به ‌عنوان منتخبین مجلس یازدهم و نمایندگان تشکل ‌های صنعت ساختمان در سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

ابتدای نشست، با صحبت‌ های سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان همراه بود
سعیدیان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و خیرمقدم به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تشکل ‌های صنعت ساختمان از حاضرین خواست، با همکاری بیشتر و حضور در کنار یک‌دیگر مشکلات موجود در این حوزه را رفع و صنعت ساختمان را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.
رئیس سازمان استان با عنوان این که سازمان نظام‌مهندسی ساختمان با ۶۰۰ هزار عضو در سطح کشور یکی از انجمن ‌های بزرگ کشور هست و سهم نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با صد و بیست هزار عضو قابل‌توجه است، اظهار امیدواری کرد کسانیکه تلاش کردند و تحصیلات خود را در این حوزه گذرانده‌اند به‌ عنوان صاحبان اصلی صنعت ساختمان در این صحنه حاضر شوند.

وی با اظهار امیدواری برای تداوم چنین نشست هایی، به قانون نظام‌مهندسی ساختمان اشاره کرد و با یاد کردن از مرحوم سراج‌الدین کازرونی وزیر وقت وزارت مسکن و شهرسازی گفت: این قانون در سال هفتاد و چهار به تصویب رسید.

سعیدیان همچنین، گرداوری قانون نظام‌مهندسی را قدمی مثبت خواند و با مقایسه زلزله رودبار و منجیل و زمین لرزه کرمانشاه باقدرتی تقریباً مشابه و آمار قربانیان متفاوت، تصریح کرد: ما در زمین لرزه های رودبار و منجیل حدود چهل هزار تن از هم‌وطنانمان را از دست دادیم که در زمین لرزه کرمانشاه این تلفات به حدود هزار تن رسید و این نشان‌دهنده اثرات مثبت سازمان نظام‌مهندسی در چرخه ساخت‌وساز کشور است.

وی افزود: البته ما با آرمان ‌ها فاصله زیادی داریم و اعتقادداریم ساختمان‌ها باید به ‌گونه‌ای باشد که مردم در زمان وقوع زلزله نگرانی نداشته باشند و از خانه‌هایشان بیرون نیایند و ساختمان‌ ها برای مردم ایمن باشد.

وی با انتقاد از برخی متولیان عرصه ساخت‌وساز اجرای قانون نظام‌مهندسی را مشروط و ملزوم برای رسیدن به این مهم دانست .

در ادامه نمایندگان تشکل ‌های صنعت ساختمان مشکلات خود را در شرایط موجود عنوان کردند.
هم‌چنین در این نشست، منتخبین مردم ضمن پاسخ به پرسش های نمایندگان تشکل ‌های صنعت ساختمان، برای همکاری بیشتر و تلاش برای رفع این مشکلات، قول همکاری و همراهی دادند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۹۹
433 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0