طبق مصوبه هیات مدیره، مشروط بودن هر گونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان طبق مصوبه هیات مدیره، مشروط بودن هر گونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان

طبق مصوبه هیات مدیره، مشروط بودن هر گونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان

طبق مصوبه هیات مدیره، مشروط بودن هر گونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان ،باید با استفاده از مجری ذی صلاح انجام گردد. انجام ساخت و ساز در بافت فرسوده دارای مخاطراتی است و لزوم حضور مجری ذیصلاح برای رعایت مناسب ضوابط و مقررات ضروری است

کد خبر: 990331001 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ - ۵:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، طبق مصوبه هیات مدیره، مشروط بودن هر گونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان ،باید با استفاده از مجری ذی صلاح انجام گردد. انجام ساخت و ساز در بافت فرسوده دارای مخاطراتی است و لزوم حضور مجری ذیصلاح برای رعایت مناسب ضوابط و مقررات ضروری است

طبق مصوبه هیات مدیره، مشروط بودن هر گونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان

طبق مصوبه هیات مدیره، مشروط بودن هر گونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بیان داشت:
هرگونه ساخت و ساز در بافت فرسوده زنجان مشروط گردید

اصغر رسولی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات مدیره این سازمان، هرگونه ساخت و سازی در بافت فرسوده استان زنجان باید با استفاده از مجریان ذی صلاح انجام گردد.

وی با اشاره به ابلاغیه اداره کل راه و شهرسازی این استان، تصریح کرد: طبق مصوبه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، هرگونه ساخت و سازی در بافت فرسوده استان زنجان باید با استفاده از مجریان ذی صلاح انجام گردد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ادامه داد: انجام ساخت و ساز در بافت فرسوده دارای مخاطراتی است و لزوم حضور مجری ذیصلاح برای رعایت مناسب ضوابط و مقررات ضروری است.
وی با عنوان این که حضور و استفاده از مجری در ساخت و سازهای بافت فرسوده استان زنجان موضوع ضروری و با اهمیتی بوده است، تصریح کرد: با تشکیل نشست های هیات مدیره و اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم و پی‌گیری اعضای هیات مدیره این موضوع به سرانجام مثبتی رسید.
رسولی با عنوان این که ساخت و ساز در بافت فرسوده دارای شرایط سخت تری نسبت به سایر بافتها است، افزود: نوع خاک و شرایط گودبرداری و قدیمی بودن بافت و ریزدانگی بافت شرایط پیچیده اجرایی را برای ساخت و ساز در بافت فرسوده ایجاد میکند که نیاز است مهندسان مجری در همه مراحل ساخت حضور و مسئولیت داشته باشند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با تاکید بر این که این اقدام سبب افزایش کیفیت ساخت و کاهش مخاطرات احتمالی در ساخت و ساز بافت فرسوده می گردد، تصریح کرد: برای داشتن فرایند ساخت مطابق با قوانین و ضوابط حضور مجریان در پروسه ساخت و ساز سبب بهبود کیفی آن و افزایش طول عمر ساختمان خواهد شد.
وی, این اقدام را برای اشتغال مهندسان مجری نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: این تصمیم علاوه بر اتخاذ یک رویکرد منطقی برای بهبود ساخت و ساز در این بافتها سبب ایجاد ظرفیت جدید کاری برای مهندسان مجری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خواهد شد و عواید مثبتی دارد
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۹
415 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0