براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت

براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت

براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت ، پیش از این پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر در هنگام انعقاد قرارداد سی درصد بوده است که طبق این مصوبه با ۱۰ درصد افزایش به ۴۰ درصد رسید

کد خبر: 030202003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اردیبهشت ۰۳ - ۱۲:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت ، پیش از این پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر در هنگام انعقاد قرارداد سی درصد بوده است که طبق این مصوبه با ۱۰ درصد افزایش به ۴۰ درصد رسید

براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت

براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت
رییس سازمان نظام مهندسی گلستان خبر داد؛
افزایش ده درصدی پرداخت عقد قرارداد مهندسان ناظر
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت.
محمد رضا آلوستانی گفت: براساس مصوبه هیات مدیره سازمان، میزان پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر افزایش یافت.
وی ادامه داد: پیش از این پرداختی مرحله اول مهندسان ناظر در هنگام انعقاد قرارداد سی درصد بوده است که طبق این مصوبه با ۱۰ درصد افزایش به ۴۰ درصد رسید.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: بنابراین طبق این مصوبه و با شروع عملیات ساختمانی، مهندسان ناظر ۶۰ درصد از حق الزحمه خود را دریافت می کنند.
آلوستانی ادامه داد: نگاه هیات مدیره بر مهندسان مبتنی بر اعتماد است و قطعا در چنین فضایی کیفیت نظارت نیز افزایش می یابد.
آلوستانی هم‌چنین با اشاره به موضوع مجریان ذی‌صلاح گفت: از اهداف مهم هیات مدیره سازمان در سال جدید تمام ساختمان ها ملزم به استفاده از مجریان ذیصلاح هستند و به زودی حضور مجری ذیصلاح برای تمام پروژه ها الزامی می گردد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به اهمیت و نقش مجریان ذیصلاح گفت: مجریان ذیصلاح نماینده بهره برداران نهایی ساختمان ها هستند و قطعا استفاده از مجری ذی‌صلاح زمینه ساز افزایش کیفیت در ساخت و ساز می شود و از سویی دیگر اگر مجری ذیصلاح در پروژه وجود داشته باشد؛ بخش عمده ای از تخلفات ساختمانی را شاهد نخواهیم بود.
وی در خاتمه با بیان اینکه ظرفیت خوبی در حوزه مهندسی استان در اختیار داریم، افزود: عضویت بیش از دوازده هزار مهندس در این سازمان، توانمندی و ظرفیتی را ایجاد کرده که در بخش های مختلف پروژه های عمرانی می توان از آن بیش از پیش استفاده کرد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۰۳
110 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0