به گفته کیان حصاری، افزایش تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی به گفته کیان حصاری، افزایش تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی

به گفته کیان حصاری، افزایش تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی

به گفته کیان حصاری، افزایش تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی ، صورت گرفته است. اما کاهش ساخت و سازها طی سال جاری موجب شده تا مهندسان استان بیکارتر شوند

کد خبر: 001202002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ اسفند ۰۰ - ۱۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، به گفته کیان حصاری، افزایش تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی ، صورت گرفته است. اما کاهش ساخت و سازها طی سال جاری موجب شده تا مهندسان استان بیکارتر شوند

به گفته کیان حصاری، افزایش تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی

به گفته کیان حصاری، افزایش تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد:
تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی افزایش یافت
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی اظهار داشت: تعداد مهندسان بیکار در خراسان شمالی افزایش یافت.
کیان حصاری، با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد مهندس هایی که بیکار هستند وجود ندارد، ادامه داد: اما کاهش ساخت و سازها طی سال جاری موجب شده تا مهندسان استان بیکارتر شوند.
حصاری گفت: طی امسال مقدار ساخت و سازها تا شصت درصد کاهش یافته و این عدد رقم قابل توجهی است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی افزود: رکود در ساخت و ساز، تورم، افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله عواملی بوده تا مشکل مذکور به وجود آید.
حصاری ادامه داد: تعداد مهندسان موجود در این استان نسبت به مقدار ساخت و سازهایی که در این منطقه انجام میشود بیشتر است و همین امر سبب شده تا تعدادی از مهندسان فعال در حوزه ساخت و ساز بیکار باشند.
این مقام مسئول گفت: این در حالی است که در استان های مجاور خراسان شمالی همچون خراسان رضوی و مازندران نسبت ساخت و ساز از تعداد مهندسان این استان بیشتر است.
به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، سطح نقشه های تهیه شده در سال گذشته حدود یک میلیون و دویست هزار متر مربع بوده که این مقدار در سال جاری به حدود ششصد هزار متر مربع رسیده است.
حصاری، تعداد مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان را ۵۵۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو هزار و چهارصد نفر دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اسفند ۰۰
283 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0