همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح

همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح

همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بهمراه جمعی از اعضای هیات مدیره، ۵ شنبه 29 تیر ماه 1402 با حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه شاهین شهر دیدار و گفتگو کردند

کد خبر: 020505007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ مرداد ۰۲ - ۱۱:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بهمراه جمعی از اعضای هیات مدیره، ۵ شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ با حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه شاهین شهر دیدار و گفتگو کردند

همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح

همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح
دیدار آرش بخشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بهمراه جمعی از اعضای هیات مدیره، با حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه شاهین شهر
همراهی نظام مهندسی ساختمان با پروژه‌های ملی/ ضرورت استفاده از مجری ذی‌صلاح
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان داشت: با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب در مورد جوانی جمعیت و با توجه به دغدغه ریاست جمهوری درباره پروژه اقدام ملی مسکن؛ نظام مهندسی ساختمان همراهی خوبی در این موارد داشته است.
آرش بخشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بهمراه جمعی از اعضای هیات مدیره، ۵ شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ با حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه شاهین شهر دیدار و گفتگو کردند.
امام جمعه شاهین شهر در این دیدار گفت: یکی از افتخارات بعد از انقلاب وجود نیروهای متخصص، برنامه‌های دقیق، منضبط و عدم وابستگی در حوزه ساخت و ساز است.
وی با اشاره به اینکه در بهترین شرایط ۲۰ درصد از فقرا فرصت خانه دار شدن حتی در پروژه‌های ملی را نیز ندارند، گفت: ما باید ظرفیت خیرین مسکن ساز را فعال کنیم که در این راه نظام مهندسی ساختمان نیز نقش پر رنگی خواهد داشت.
آرش بخشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان نیز در این دیدار بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی قوی و مطمئن فنی در کشور است و از این وظیفه خود کوتاهی نخواهد کرد.
بخشی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به مجری ذی‌صلاح افزود: همانطور که انسان‌ها در مواقع بیماری به فردی متخصص برای درمان مراجعه می‌کنند؛ در حوزه ساخت و ساز نیز باید به متخصصان ساخت و ساز مراجعه شود. در صورت استفاده از مجری ذی‌صلاح شناسنامه فنی و ملکی نیز صادر می‌شود که استفاده از این شناسنامه باعث جلوگیری از کلاهبرداری‌ در حوزه معاملات مسکن نیز خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت خیریه امام علی (ع) گفت: خیریه امام علی (ع) در حوزه ارائه خدمات مهندسی برای محرومین فعالیت دارد که در این راه حدود صددرصد تخفیف برای ارائه خدمات قائل می‌شود. هم‌چنین با توجه به دغدغه ریاست جمهوری برای ساخت پروژه‌های مسکن ملی، سازمان نظام مهندسی ساختمان حدود پنجاه درصد تخفیف و با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت، سازمان نظام مهندسی تنها سازمانی است که تا هفتاد درصد تخفیف در این مورد، قائل می‌شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۰۲
173 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0