همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان با طرحهای سرمایه گذاری از ایده تا اجرا همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان با طرحهای سرمایه گذاری از ایده تا اجرا

همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان با طرحهای سرمایه گذاری از ایده تا اجرا

همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان با طرحهای سرمایه گذاری از ایده تا اجرا ، اعلام شد. پرونده های خاص سازمان و پی‌گیری پروژه های بزرگ استان یزد رصد می شود

کد خبر: 000606002 تاریخ انتشار: شنبه ۶ شهریور ۰۰ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان با طرحهای سرمایه گذاری از ایده تا اجرا ، اعلام شد. پرونده های خاص سازمان و پی‌گیری پروژه های بزرگ استان یزد رصد می شود

همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان با طرحهای سرمایه گذاری از ایده تا اجرا

همراهی سازمان نظام مهندسی ساختمان با طرحهای سرمایه گذاری از ایده تا اجرا
رضایی، مسئول واحد کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از اعلام آمادگی این سازمان جهت حمایت از ایده ها و طرحهای سرمایه گذاری استان، از ابتدای شروع پروژه تا پایان آن خبرداد.
مهدی رضایی، مسئول واحد کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حاشیه بازدید از مجتمع تجاری- تفریحی خلیج فارس بیان کرد: در دور جدید هیئت مدیره با تشکیل واحد کنترل و نظارت سازمان تلاش گردید تا با به کارگیری رویکردی جدید، نگاه ویژه ای را به پروژه های خاص داشته باشیم.
رضایی با اشاره به رصد پرونده های خاص سازمان و پی‌گیری پروژه های بزرگ استان، گفت: مهم‌ترین علت این موضوع رسالت قانونی نظام مهندسی در اجرا و نظارت بر استانداردسازی و رعایت مقررات ملی ساختمان بویژه در ساختمانهای بزرگ و با اهمیت بالا است که اهمیت آن در زمان بحرانها نمود بیشتری پیدا می کند.
وی تصریح کرد: با پی‌گیری و مکاتبات متعدد، جلسات خوبی با حضور مدیران پروژه ها برگزار و نسبت به نقش و تاثیر وظیفه ذاتی نظام مهندسی ساختمان و رعایت مقررات ملی در روند اجرای پروژه و در زمان بهره برداری آن توجیه شدند.
وی با عنوان اینکه با پیشنهاد هیئت مدیره نگاه ویژه ای به جذب و حمایت از سرمایه گذاران در حوزه ساخت خواهیم داشت، بیان داشت: احداث پروژه های بزرگ میتواند اثرات خوبی را در روند اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر بگذارند در مقابل، سازمان نظام مهندسی نیز باید در راستای احداث پروژه ها براساس مقررات ملی ساختمانی، با کیفیت خوب، عمر مفید بالا و راندمان خوب در زمان بهره برداری، از این پروژه ها حمایت و پشتیبانی کند.
مسئول واحد کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در ادامه از اعلام آمادگی این سازمان جهت حمایت از ایده ها و طرحهای سرمایه گذاری استان، از ابتدای شروع پروژه تا پایان آن خبرداد.
وی از پروژه خلیج فارس به عنوان یکی از پروژه های در حال احداث با نظارت ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان یاد کرد و افزود: این پروژه به سه بلوک تقسیم شد و قریب به هجده مهندس ناظر، کار نظارت بر رعایت مقررات ملی، حین ساخت تا زمان بهره برداری را بر عهده دارند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۰۰
488 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0