تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی

تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی

تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی ، تاکنون سازمان، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوز فعالیت کشاورزی انجام داده است

کد خبر: 010230001 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ اردیبهشت ۰۱ - ۲:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی ، تاکنون سازمان، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوز فعالیت کشاورزی انجام داده است

تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی

تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد خبر داد؛
تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد اظهار داشت: تاکنون سازمان، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوز فعالیت کشاورزی انجام داده است که این امر جریان ورود سرمایه های مردمی را تسریع کرده و ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی را توسعه می بخشد.
در این نشست که با حضور رییس، معاونین سازمان و مدیران، کارشناسان مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سالن جلسات شهید بهشتی به مدت پنج ساعت برگزار گردید، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد ضمن یادآوری ۲ سال پرمخاطره وضعیت کرونایی از تلاشها و زحمات مدیران مراکز خدمات تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: باید بر تلاش سازمان در راستای سهم بری دانش از تولید و تسریع جریان انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی به محیط های تولید افزود.
خلف باغی با تاکید بر شعار سال گفت: توسعه خدمات فنی توسط مراکز خدمات و هم چنین شرکت‌ های دانش بنیان سرلوحه برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی است.
وی، دانش را یکی از مؤثرترین عامل پشتیبانی کننده تولید در کشاورزی دانست و افزود: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی بعنوان شبکه غیردولتی برای انتقال و اشاعه دانش و فناوریهای جدید میتواند بنیادی ترین پشتیبان تولید باشد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد تصریح کرد: تاکنون سازمان، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوز فعالیت کشاورزی انجام داده است که این امر جریان ورود سرمایه های مردمی را تسریع کرده و سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی را توسعه می بخشد.
در ادامه این نشست، معاونین، مدیران سازمان درباره مسایل مرتبط با هر واحد اعم از تسهیل در ارائه خدمات صدور مجوز، راهنمایی روند صدور مجوزها در سامانه، ارجاع کار، آموزش، کاهش زمان بری ها و…. تشریح کرده و موارد مطروحه توسط حضار جلسه مورد پاسخ ، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
یادآور می گردد: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی با هدف ارایه خدمات فنی ومهندسی به بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی و هم‌چنین اشتغال‌زایی دانش آموختگان شکل گرفته است که در استان یزد بالغ بر سی مرکز خدمات در شهرستانها مستقر هستند.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۰۱
614 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0