تعجیل نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر تعجیل نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر

تعجیل نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر

تعجیل نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر ، الزامی است. تعداد واریزکننده‌ها برای نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر پایین است

کد خبر: 010130007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ فروردین ۰۱ - ۱۰:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعجیل نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر ، الزامی است. تعداد واریزکننده‌ها برای نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر پایین است

تعجیل نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر

تعجیل نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل بیان کرد:
نظام مهندسی در صدور پروانه ساخت جهش ملی مسکن تسریع کند
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: نظام مهندسی و شهرداری باید در صدور پروانه و تأییدیه ساخت طرح جهش ملی مسکن در نیر سریع‌تر اقدام کند.
محبوب حیدری ظهر ۳ شنبه در جلسه بررسی مشکلات این طرح در نیر ادامه داد: زمین لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر تأمین شده و در چند روز آینده نسبت به آغاز احداث این مسکن‌ها در نیر اقدام خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با اشاره به اینکه طرح جهش ملی مسکن یک طرح تقاضامحور است، ادامه داد: برنامه ‌ریزی طبق واریز وجه توسط ثبت‌نام‌کنندگان است و هر قدر واریزی بیشتر باشد، تعداد واحد بیشتری را می‌ توانیم در این شهرستان احداث کنیم.
حیدری با عنوان اینکه تعداد واریزکننده‌ها برای نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر پایین است، خواستار اطلاع‌رسانی در شهرستان ‌ها و مرکز استان در این زمینه شد.
وی هم‌چنین به شروع اجرای واحدهای طرح جهش ملی مسکن تا پایان ماه جاری اشاره کرده و خواستار همکاری شهرداری و نظام مهندسی برای تسریع در صدور پروانه و تأییدیه گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل تصریح کرد: امسال راه ارتباطی کورائیم به خلفلو شهرستان نیر توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای تکمیل و افتتاح گردیده و بخش کورائیم از بن‌بست خارج می‌ شود.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۰۱
652 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0