ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی

لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی بر لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان تاکید نمود.

کد خبر: 960514010 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ - ۹:۱۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی بر لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان تاکید نمود.لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان خراسان شمالی

لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان خراسان شمالی

لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان خراسان شمالی

لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان خراسان شمالی

حسن نام جو بیان کرد: کلیه جوامع برای بهره‌ مندی از تخصص و دانش کارشناسان علوم و فنون مختلف نیاز بسازماندهی و رویکردی نظام‌ مند دارند، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هم چون دیگر نظام‌ های موجود در کشور نهادی صنفی- تخصصی است که رسالت سازمان دهی دانش ‌آموختگان کشاوی و منابع طبیعی را بمنظور استفاده حداکثری و صحیح از علوم و فنون مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در فعالیت های کشاورزی بعهده دارد.
نامجو با اشاره به برخی مشکلات سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خراسان شمالی تصریح کرد: بمنظور اجرای قانون افزایش بهره وری و ارتقاء بهره وری، افزایش ضریب نفوذ دانش و استفاده بهینه از سرمایه گذاری های کلان انجام شده از پروژه های آب و خاک بسازمان نظام مهندسی جهت آموزش دانش آموختگان بخش آب و خاک و بهره برداران باید ۱ درصد از اعتبارات تملک دارایی وزارت جهاد کشاورزی به این سازمان اختصاص یابد.
وی هم چنین بر ابلاغ آئین نامه اجرایی و نظر معاون حقوقی ریاست جمهور در مورد پذیرش رتبه های نظام مهندسی به استناد قانون تبصره شش ماده دو قانون افزایش بهره وری و لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان خراسان شمالی تاکید نمود.


نامجو ادامه داد: حذف تبصره پنج ماده واحده قانون استخدام ناظرین در حوزه بکارگیری ناظرین فقط در بخش جهاد کشاورزی بخش و دهستان مجاز است و استخدام آن ها حداقل تا ده سال بعد از استخدام در واحدهای ستادی و مراکز استان ها ممنوع است.
وی گفت: الحاق یک بند به قانون استخدام ناظرین در مورد پذیرش مدت زمان سوابق مشمولین قانون فوق تا تاریخ بیستم اسفند ماه نود و پنج و افزایش ۲ هزار نفر به سهمیه باید مورد توجه قرار بگیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی هم چنین بر لغو ممنوعیت صدور مجوز واحد های طیور در استان خراسان شمالی تاکید کرد.
منبع : نسیم امروز

 

کانال تلگرام نظام مهندسی سیستانوبلوچستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مرداد ۹۶
1183 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0