عبدالجلال ایری: اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس عبدالجلال ایری: اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس

عبدالجلال ایری: اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس

عبدالجلال ایری: اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس ، قرار داد. در قانون جدید بیمه تأمین اجتماعی برای مهندسان در نظر گرفته شده است

کد خبر: 020516006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مرداد ۰۲ - ۴:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عبدالجلال ایری: اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس ، قرار داد. در قانون جدید بیمه تأمین اجتماعی برای مهندسان در نظر گرفته شده است

عبدالجلال ایری: اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس

عبدالجلال ایری: اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس
اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورا اسلامی با عنوان اینکه اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس قرار داد، افزود: در قانون جدید بیمه تأمین اجتماعی برای مهندسان در نظر گرفته شده است.
اصلاح قانون نظام مهندسی در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس
عبدالجلال ایری نماینده کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان مجلس شورای اسلامی بیان کرد : قانون نظام مهندسی در ادوار مختلف مجلس مورد بررسی قرار گرفته ولی منجر به یک جمع‌بندی نهایی نشده است.
ایری با بیان اینکه قانون مذکور در سال ۱۳۷۴ به تصویب رسیده بود که طبق شرایط و ساختارهایی در آن زمان بوده و در حال حاضر نیازمند اصلاح و بازنگری است، گفت: با پی‌گیری ‌هایی که در مجلس یازدهم صورت گرفت و جلسات متعددی که در کمیسیون عمران مجلس برگزار گردید، اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مصوب شد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط زمانی و افزایش مشکلات و مسائل متعدد جامعه مهندسی که متغیرهای مختلفی در آن ها دخیل هستند، در قانون جدید سعی شده تمام موضوعات از جمله نوع نظارت‌ها، افزایش مساعدت ها برای ارتقای کیفیت ساخت و موضوعات دیگر برای جایگاه ویژه مهندسین در قانون لحاظ گردد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورا اسلامی درباره مسئله بیمه مهندسان نیز ادامه داد: بیمه تامین اجتماعی برای مهندسان در قانون جدید در نظر گرفته شده است که این بیمه با مسئولیت یکی از دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها انجام می‌گردد.
ایری گفت: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس تصویب شده و در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس قرار دارد و در صورتی که در صحن مجلس با نظر مثبت و موافق نماینده‌های مجلس همراه گردد، تصویب می شود و این قانون اصلاح خواهد شد.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۰۲
151 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0