ابلاغ ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی توسط عبدی قهرودی ابلاغ ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی توسط عبدی قهرودی

ابلاغ ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی توسط عبدی قهرودی

ابلاغ ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی توسط عبدی قهرودی ، صورت گرفت. وزارت راه نقدهای جدی به اوضاع نظام مهندسی دارد. نباید لحظه ‌ها را برای تکریم مهندسان از دست داد

کد خبر: 000823001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آبان ۰۰ - ۶:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ابلاغ ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی توسط عبدی قهرودی ، صورت گرفت. وزارت راه نقدهای جدی به اوضاع نظام مهندسی دارد. نباید لحظه ‌ها را برای تکریم مهندسان از دست داد

ابلاغ ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی توسط عبدی قهرودی

ابلاغ ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی توسط عبدی قهرودی
ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ابلاغ می‌گردد
رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسی با بیان “ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ابلاغ می‌ گردد”بیان کرد: وزارت راه نقدهای جدی به اوضاع نظام مهندسی دارد.
علی‌محمد عبدی قهرودی در مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، با اشاره به این ‌که فرصت خدمت‌رسانی به جامعه مهندسی محدود است، ادامه داد: حتماً اعضای سابق هیأت‌مدیره تأیید می‌کنند. زمان خیلی زود می‌گذرد. نباید لحظه ‌ها را برای تکریم مهندسان از دست داد.
عبدی با یادآوری انتظاراتی که عموم مردم از مهندسان ساختمان به عنوان فرهیختگان جامعه دارند، گفت: در داخل خانواده مهندسی نیز مطالبات فراوانی وجود دارد که باید به آنها پرداخت. امروز هم مالکان، هم مهندسان ناظر هم وزارت‌خانه نقدهای جدی به اوضاع نظام مهندسی دارند، از منتخبان خواست نسبت به رفع آن اقدام کنند.
عبدی با بیان این‌که این دوره برگزاری انتخابات به‌ صورت آنلاین موجبات مشارکت تاریخی جامعه مهندسی را فراهم کرد، اظهار داشت: همین آرای پُرشمار مسؤلیت منتخبان اعضای جدید هیأت‌مدیره را بسیار سنگین می ‌کند.
رئیس دستگاه نظارت انتخابات مهندسی ساختمان کشور با اشاره به این ‌که بدون شک در این دوره نظارت‌ها بر عملکرد دوستان سخت‌گیرانه خواهد بود به امید آنکه جمع تلاش همه ما موجب رضایت مهندسان شود، افزود: روابط جدیدی برای اداره هیأت‌مدیره‌ سازمان ‌های سراسر کشور تدوین شده است. ابلاغ این بخشنامه‌ها باتوجه به فرایند برگزاری انتخابات به تأخیر افتاده بود که به ‌زودی انجام خواهد شد.
وی از اعضای جدید هیأت‌مدیره خواست هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف سازمان و انتخاب هیأت‌رئیسه اقدام کنند.
منتخبان از موقعیت سوء‌استفاده نکنند
خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران نیز با اشاره به مشارکت بیش از سی هزار نفر از میان بالغ بر ۱۰۶هزار نفر اعضا، گفت: امیدوار هستم این مشارکت گسترده به ارتقای جامعه مهندسی بیانجامد.
محبت خواه مبارزه با فساد، رانت و عدم سوءاستفاده از موقعیت را لازمه موفقیت هیأت‌مدیره جدید دانست و گفت: با نیت خالص برای کسب رضایت خداوند متعال همه باید تلاش کنند.جامعه مهندسی تحمل اختلاف و ناسازگاری میان اعضای هیأت‌مدیره را نخواهد داشت. اعضای سازمان به شما رأی دادند که از روز نخست برای ارتقای معیشت آنها تلاش کنید.
محبت خواه با عنوان این‌که اعضای هیأت‌مدیره موظف هستند بنابر مفاد قانونی در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به انتخاب هیأت‌رئیسه سازمان اقدام کنند، از آنها خواست برای برگزاری منظم جلسات در راستای خدمت‌رسانی به اعضا تلاش کنند.
وی هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که تأکید بر مبارزه با مفاسد و رانت‌خواری؛ محبت‌خواه: منتخبان وعده‌های انتخاباتی را فراموش نکنند.
محبت خواه با اشاره به اینکه انتخاب رؤسای دفاتر نمایندگی‌ها حتماً می‌‌باید به ‌صورت «انتخابی» انجام پذیرد، از اعضای هیأت‌مدیره درخواست کرد نسبت به این موضوع اهتمام ورزند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۰۰
428 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0