یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری عامل رکود در استان همدان یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری عامل رکود در استان همدان

یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری عامل رکود در استان همدان

یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری عامل رکود در استان همدان ، شده است. ساخت و ساز مسکن در همدان نیازمند زیرساخت های مناسب است

کد خبر: 000226003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۰ - ۹:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری عامل رکود در استان همدان ، شده است. ساخت و ساز مسکن در همدان نیازمند زیرساخت های مناسب است

یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری عامل رکود در استان همدان

یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری عامل رکود در استان همدان
عضو نظام مهندسی بیان کرد:
ساخت و ساز مسکن در همدان نیازمند زیرساخت های مناسب است
عضو نظام مهندسی استان همدان اظهار داشت: ساخت و ساز مسکن در همدان نیازمند زیرساخت های مناسب است که باید در این مورد، فعالیتهای گسترده تری صورت گیرد.
وحید شفیعی نژاد ادامه داد: در همدان مانند بسیاری از شهرها با رکود در بخش مسکن مواجه هستیم، یک سری قوانین نظام مهندسی و شهرداری باعث این رکود در استان شده است.
به گفته شفیعی نژاد، اگر قوانین اصلاح گردد و بانکها همکاری خوبی داشته باشند، شاهد رونق در بخش مسکن خواهیم بود.
عضو نظام مهندسی استان همدان با عنوان اینکه نظام انبوه سازی وابسته به ارگان خاصی نیست و حمایتی از انبوه سازان صورت نمی گیرد، افزود: انبوه سازان با همه مشکلات و قوانین دست و پاگیری که وجود دارد بعنوان سرمایه گذاران خصوصی در زمینه ایجاد اشتغال و فعال اقتصادی محسوب می گردند.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص هایی که برای انتخاب انبوه ساز نمونه وجود دارد، رعایت کیفیت است ضمن اینکه مواد و مصالح ساخت و ساز اگر در مرحله نخست استانداردسازی شود و با کیفیت خوب به دست انبوه ساز برسد، شاخص های کیفی نیز ارتقا پیدا می کند.
عضو جامعه انبوه سازان استان همدان ادامه داد: داشتن وجدان کاری و انتخاب تیم حرفه ای یکی از بخشهایی است که بر کیفیت کارها و پروژه تاثیر می گذارد.
وی افزود: این مقوله با توجه به نقشی که در ایجاد اشتغال دارد، خواهان توجه و حمایت مسئولان برای رفع مشکلات در این عرصه هستیم.
شفیعی نژاد عنوان کرد: در کنار ساخت مسکن و حل مشکلات مربوطه در این زمینه، به انبوه سازان با دید یک کارآفرین نیز نگاه شود.
عضو جامعه انبوه سازان استان همدان با بیان اینکه امروزه مدرن سازی و پیش روی به سمت بلندمرتبه سازی مطرح است گفت: با ورود به این عرصه می توان گامهای مناسبی در مسیر توسعه همدان برداشت چرا که ساختار یک شهر را می توان با ساختمانها و برجهای بلند مرتبه و مدرن به عنوان یک المان شهری دید و در دنیای مدرن امروز نماد کشورها و شهرها ساختمانهای بلند مرتبه آن شهر خواهند بود.
وی گفت: با رفع مشکلات از پیش پای فعالان این عرصه، زمینه را باید برای ورود به ایجاد زیرساختهای مناسب برای ساخت و ساز مسکن در همدان مهیا کرد.
عضو نظام مهندسی استان همدان اضافه کرد: با افزایش سرسام آور قیمت مسکن در سال‌ های اخیر بسیاری از جوانان امیدی به تأمین سرپناهی برای خانواده خود ندارند چرا که آن‌ها باید سال ‌ها برای خرید یک واحد مسکونی در انتظار بمانند بنابراین باید با اجرای طرح های موفق این زمان را به کمترین حد ممکن رساند.
وی در دو دوره و فعال در حوزه معماری و شهرسازی تصریح کرد: در دنیای معماری و شهرسازی امروز، مدرن سازی و بلندمرتبه سازی مطرح است که می توان با ورود به این عرصه گام های مناسبی در مسیر توسعه کلان شهر همدان برداشت.
وی گفت: ساختار یک شهر را میتوان با ساختمان ها و برج های بلند مرتبه و مدرن آن شهر بعنوان یک نماد و المان شهری دید.
شفیعی نژاد با بیان اینکه در دنیای مدرن امروز نماد کشورها ساختمان های بلند مرتبه آن شهر خواهند بود به خاطر همین کمال گرایی جز شاخص ترین خصیصه های انسانی است، تصریح کرد: این از ویژگیهای انسان است که سبب شده است همواره در طول تاریخ چند هزار ساله بشری شاهد بناهای با شکوه و با عظمت در اقصی نقاط دنیا باشیم حتی تا آنجایی که این بشر دانا با تفکر و دانش خود به دنبال ساخت ساختمانهای بلند مرتبه در کهشکانهای دیگر است.
وی افزود: در مسیر انبوه سازان، فعالان اقتصادی و کار آفرینان این عرصه باید زمینه را برای ورود به ایجاد زیرساختهای مناسب برای بلند مرتبه سازی در همدان مهیّا و آماده کرد.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اردیبهشت ۰۰
469 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0