گزارشی از نخستین جشنواره نشریات تخصصی ساختمان نخستین جشنواره نشریات تخصصی

گزارشی از نخستین جشنواره نشریات تخصصی ساختمان

نخستین جشنواره ملی نشریات تخصصی ساختمان با تلاش شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همکاری چشمگیر سازمانهای استانها برگزار گردید.

کد خبر: 971013001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۹۷ - ۷:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نخستین جشنواره ملی نشریات تخصصی ساختمان با تلاش شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همکاری چشمگیر سازمانهای استانها برگزار گردید.

گزارشی از نخستین جشنواره نشریات تخصصی ساختمان

گزارشی از نخستین جشنواره نشریات تخصصی ساختمان

گزارشی از نخستین جشنواره  نشریات تخصصی ساختمان

این جشنواره همچنین در بخش آثار برون سازمانی مورد اقبال گسترده مطبوعات و جراید تخصصی سراسر کشور قرار گرفت.
در این جشنواره و در مهلت تعیین شده بیست و پنج استان با هشتاد و یک اثر شامل فصلنامه، خبرنامه و ویژه نامه شرکت کردند که آثار رسیده در بخشهای مقالات برتر، مصاحبه، خبر، گزارش و تیتر برتر مورد ارزیابی هیئت داوران متشکل از داوران برجسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و متخصصان ساختمان خارج از حوزه سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گرفتند در بخش آثار برون سازمانی نیز جمعاً سی و یک اثر از جراید و مطبوعات تخصصی ساختمان از تهران و برخی استانها شرکت کردند. هیئت داوران جشنواره بعد از بررسی آثار دریافتی نظرات خود را در باره آثار برتر اعلام کردند.

گزارشی از نخستین جشنواره نشریات تخصصی ساختمان

آثار منتخب جشنواره از استانهای، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، هرمزگان و یزد است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۷
591 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0