گزارش تصویری بازدید رئیس سازمان از روزنامه اطلاعات ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

گزارش تصویری بازدید رئیس سازمان از روزنامه اطلاعات

ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تحریریه، چاپخانه، موزه و انتشارات روزنامه اطلاعات بازدید کرد.

کد خبر: 960613018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶ - ۳:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در ادامه تور بازدید از رسانه‌ها و نشریات این بار رئیس سازمان به‌اتفاق مدیران روابط عمومی سازمان کشور و تهران از موسسه اطلاعات بازدید کردند.گزارش تصویری بازدید رئیس سازمان از روزنامه اطلاعات

گزارش تصویری بازدید رئیس سازمان از روزنامه اطلاعات

گزارش تصویری بازدید رئیس سازمان از روزنامه اطلاعات

گزارش  تصویری بازدید رئیس سازمان از روزنامه اطلاعات

در ابتدای این بازدید که سه ساعت به طول انجامید رئیس سازمان و کرابی مدیر داخلی روزنامه اطلاعات به گفتگو پرداختند. کرابی ضمن خوشامدگویی به ذکر تاریخچه‌ای از فعالیت روزنامه اطلاعات پرداخت و گفت: روزنامه اطلاعات در سال ۱۳۰۵ آغاز به فعالیت کرد و تاکنون نیز باوجود بیش از ۹۰ سال که از عمر آن می‌گذرد با توجه به مشی میانه‌روی که در طی سالیان در پیش‌گرفته همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیر داخلی روزنامه اطلاعات با اشاره به شبکه توزیع گسترده این روزنامه گفت: یکی از نقاط قوت ما شبکه توزیع گسترده روزنامه است که موجب شده مخاطبان بسیاری در استان‌ها و حتی در شهرها و روستاهای کشور داشته باشیم.
سعادت نیز با تاکید بر اینکه رسانه‌های عمومی و روزنامه‌ها باید به صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات بپردازند گفت: این صنعت یک فرصت است که آینده کشور را می‌توان با آن ساخت. در تمام دنیا صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات گره‌گشای اقتصادهای جهانی بوده است و در کشورمان نیز دست‌یابی به رشد ۸ درصدی تعیین‌شده در برنامه ششم توسعه از طریق این صنعت میسر خواهد شد. رسانه‌ها باید با درک این نقش کلیدی نسبت به اخبار و اتفاقات این حوزه حساس باشند و افکار عمومی را نسبت به آن آگاه سازند.

گزارش تصویری بازدید رئیس سازمان از روزنامه اطلاعات

سعادت در ادامه پیشنهاد کرد روزنامه اطلاعات از بسترهای نوین اطلاع‌رسانی در فضای مجازی بیشتر بهره گیرد و افزود: روزنامه اطلاعات می‌تواند از فناوری‌های جدید استفاده کند و از بسترهای نوین تولید و توزیع محتوا و اخبار بهره‌مند شود. همان‌گونه که روزنامه‌های بزرگ دنیا نیز از این امکانات برای توسعه فعالیت‌های خود بهره بردند، اطلاعات نیز می‌تواند با این امکانات همچنان پرتوان و باقدرت به فعالیت خود ادامه دهد و آن را ارتقا دهد.
در ادامه رئیس سازمان با سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات دیدار کرد و سپس به بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه که همه در ساختمان ۱۰ طبق موسسه اطلاعات مستقر هستند، ازجمله تحریریه، صفحه‌بندی، تصحیح، چاپخانه، بخش آرشیو و بایگانی، انتشارات و غیره پرداخت.
منبع: سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران
مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ شهریور ۹۶
1340 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0