طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک

طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک

طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک ، اجرایی خواهد شد. امیدواریم با حمایتهای ریاست سازمان بتوانیم گام های مثمر ثمری را در زمینه خدمت به جامعه هدف و کمک به سازمان برداریم

کد خبر: 991112003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ - ۱۰:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک ، اجرایی خواهد شد. امیدواریم با حمایتهای ریاست سازمان بتوانیم گام های مثمر ثمری را در زمینه خدمت به جامعه هدف و کمک به سازمان برداریم

طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک

طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک
پروژه های ایمن به بانوان مهندس معرفی می گردد
رئیس کمیسیون بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از اجرای طرحی در مورد جمع بندی و معرفی پروژه های ایمن به بانوان مهندس در آینده نزدیک خبر داد.
محدثه زابلی دسترسی آسان بانوان به مهندسان با تجربه و پیشکسوت جهت مشاوره در پروژه ها را از مهم‌ترین نیازهای بانوان مهندس عنوان کرد و ادامه داد: امیدوار هستیم با حمایتهای ریاست سازمان بتوانیم گام های مثمر ثمری را در زمینه خدمت به جامعه هدف و کمک به سازمان برداریم.
زابلی با انتقاد از سیستم بروکراسی اداری در ساختار ستادی سازمان تصریح کرد: وجود این بروکراسی در ساختار ستادی سازمان، سبب شده است تا بخشی از مصوبات این کمیسیون اجرایی نگردد.
وی با اشاره به این مطلب که شاید در نگاه اول ضرورتی برای ایجاد این کمیسیون احساس نگردد، بیان داشت: با توجه به اینکه امروزه بخشی از مهندسان صنعت ساخت و ساز ما را بانوان تشکیل میدهند و پس از فراغت از تحصیل نیاز به حمایت برای کسب تجربه و ورود به عرصه کار دارند ضرورت این کمیسیون بیش از پیش نمایان است.
رئیس کمیسیون بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خاطر نشان کرد: با توجه به اعتقادات جامعه خیلی از کارگاه ها شایسته حضور بانوان مهندس نیست و آنان باید در دفاتر طراحی مشغول به کار شوند که در نتیجه از تجربه کار میدانی و عملی محروم می گردند.
زابلی با بیان اینکه ایجاد کمیسیون بانوان توسط شورای مرکزی این است تا بانوان مهندس بیش از پیش حمایت شوند، اظهار داشت: مهندسی که در کارگاه کسب تجربه نداشته باشد و مشکلات کار را از نزدیک لمس نکند قطعا در زمینه طراحی نیز نمی تواند موفق باشد.
زابلی با عن اینکه وظایف کمیسیونهای تخصصی کاملا مشخص بوده است اما کار در کمیسیون های بین رشته ای مانند بانوان بسیار سخت تر است، ادامه داد: تلاش داریم به گونه ای برنامه ریزی و هدف بندی کنیم که وارد حیطه کمیسیون های تخصصی نشده و تنها نیازهای بانوان را پوشش دهیم.
رئیس کمیسیون بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: خواهشمند هستیم مسیر دسترسی و اجرایی شدن مصوبات همواره تر شده تا بتواند به اجرایی شدن مصوبات کمک کرده و ارزش و جایگاه خود را پیدا کند که امیدوار هستیم سازمان هم در این زمینه مساعدت های لازم را داشته باشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۹
539 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0