رئیس سازمان نظام مهندسی معدن:

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن: یک ماه تا تسهیل دریافت وام معادن در استان‌ها

بعد از پنج ماه رئیس سازمان نظام مهندسی معدن از استقرار دفاتر صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در استان‌ها تا یک ماه دیگر برای ایجاد بستر مناسب جهت تسهیل دریافت وام توسط معادن خبر داد.

کد خبر: 3418 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ - ۱۰:۴۱ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، یک ماه تا تسهیل دریافت وام معادن در استان‌ها بر اساس تصمیمی که سازمان نظام مهندسی معدن با همکاری صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی حدود شش ماه پیش گرفت، قرار شد یک میز متعلق به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در دفاتر استانی سازمان نظام مهندسی معدن مستقر شود تا فعالان معدنی متقاضی دریافت تسهیلات مجبور نباشند برای مراجعه به صندوق بیمه تا تهران بیایند و روند دریافت تسهیلات تسریع و تسهیل شود.

یک ماه تا تسهیل دریافت وام معادن در استان‌ها

وام معادن در استان‌ها

یک ماه تا تسهیل دریافت وام معادن در استان‌ها

در همین رابطه در حالی که زمان نسبتا زیادی از اعلام مضوع استقرار این میزها می‌گذرد، نادعلی اسماعیلی دهج – رئیس سازمان نظام مهندسی معدن – در رابطه با آخرین وضعیت این طرح گفت: دستور العمل ها را به استان اعلام کردیم و از جانب صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی و نظام مهندسی معدن نفرات خود را برای میز مسقر این صندوق در دفاتر سامان نظام مهندسی معدن استانها مشخص کرده ند.

وی ادامه داد: پیشنهاد دادیم برای ایجاد تعامل بیشتر و بهبود فرایند ها از  جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت هر ستان هم یک نفر برای استقرار در این میز معرفی شوند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن همچنین افزود: ما هنوز منتظر هستیم که تمام نفرات میز مستقر تعیین شود و بعد از این که نحوه آموزش و سرفصل های آموزشی توسط دوستان ما در صندوق بیمه سرمایه گذاری معدنی تدوین شد، همه اعضایی که در استان ها قرار است پشت میزهای صندوق بیمه مستقر باشند به تهران فراخوانده شده و دستورالعمل ها و کارهای پیش رو را به آنها ارائه کنیم، سپس فعالیت‌های این صندوق رسما آغاز خواهد شد.

اسماعیلی در پایان با اشاره به زمان آغاز به کار میز های صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت های معدنی در استان ها گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ روز آینده کار آموزش ها و تعیین نفرات تمام خواهد شد و تا یک ماه آینده نیز میزها مستقر در استان ها شروع به کار خواهند کرد.

یک ماه تا تسهیل دریافت وام معادن در استان‌ها

منبع: ایسنا

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۵
1349 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0