گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ، با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد

کد خبر: 021222009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ اسفند ۰۲ - ۹:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ، با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد

گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی
گردهمایی مجریان ذیصلاح ساختمان برگزار گردید
در این گردهمایی مسعود افخمی گلی نایب رئیس اول سازمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان و مصوبات هیات مدیره و اقدامات کمیته تنسیق و پایش مجریان، به پرسش های اعضا در زمینه های مختلف مرتبط با سازندگان ذی‌صلاح ساختمان پاسخ داد.
افخمی تصریح کرد: هیأت مدیره ضمن دغدغه‌مندی و تلاش در جهت بهبود معشیت مجریان ذیصلاح، عملکرد آنها را با کمک انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی همچنین همکاری کمیته ارزیابی مجریان، نظارت و کنترل خواهد کرد.
وی گفت: در مدت باقیمانده از دوره فعالیت این هیات مدیره، تنسیق امور نمایندگان مجری و بررسی نحوه اقدام در مورد صدور فیش حق الزحمه شرکتهای مجری مشابه آنچه در مورد شرکتهای خدمات آزمایشگاهی محقق شده است، در دستور کار قرار دارد.
زهید زارعی نایب ریس دوم سازمان نیز در این نشست، با ضمن بیان ضرورت راه‌اندازی سامانه یک‌پارچه و هوشمند سازمان، توضیحاتی در مورد فرایند تشخیص هویت به صورت آنلاین در سامانه جدید را بیان کرد.
در ادامه مجید شهرکی بازرس سازمان از توجه ویژه هیأت مدیره دوره نهم بر اصلاح و بهبود وضعیت مجریان ذی‌صلاح گفت و نکاتی را در مورد وظایف سرپرست کارگاه، الزام بیمه اعضای امتیازآور شرکت، محاسن و معایب فیشی نمودن حق الزحمه مجریان و تعیین تکلیف چگونگی امتیازآوری اعضای دوم شرکت‌ های مجری با صلاحیت تاسیسات بیان داشت.
در این نشست، هم‌چنین نویدرضا ناصری، دبیر شورای انتظامی استان در مورد وحدت رویه فسخ قرارداد مجریان، اقدامات لازم بمنظور تمدید قراردادها، حل اختلاف و داوری، و نحوه اقدام مجریان در زمان تداخل عمل مالکین و وظایف مجریان در کارگاه توضیحاتی ارائه داد.
در خاتمه این گردهمایی با هم اندیشی و موافقت حاضرین مقرر گردید، سازمان پس از بررسی‌های لازم و اخذ پیشنهادات کمیته تنسیق مجریان، نسبت به بازنگری قرارداد نماینده مجری، با این رویکرد که مالکان از نظامات مالی مابین مجری با سرپرست کارگاه حذف شوند، اقدام کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۰۲
318 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0