گردهمایی سیمان، بتن و چالش ها در مشهد گردهمایی

گردهمایی سیمان، بتن و چالش ها در مشهد

گردهمایی سیمان، بتن، چالش ‌ها با محوریت بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت بتن (سیمان، سنگدانه، آب) در مشهد شروع بکار کرد.

کد خبر: 960811010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ آبان ۹۶ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، گردهمایی سیمان، بتن، چالش ‌ها با محوریت بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت بتن (سیمان، سنگدانه، آب) در مشهد شروع بکار کرد.گردهمایی سیمان، بتن و چالش ها در مشهد

گردهمایی سیمان، بتن و چالش ها در مشهد

گردهمایی سیمان، بتن و چالش ها در مشهد

گردهمایی سیمان، بتن و  چالش ها در مشهد

عضو هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان در گردهمایی مذکور عنوان داشت: بیش تر مصالح ساختمانی موجود بدون استاندارد است.
رضا بشیر گفت: برای ساخت و ساز یک بنا به مصالح، کارگر فنی و نظارت نیاز است که متاسفانه مصالح ساختمانی استاندارد و کارگر فنی در اختیار نداریم.
بشر ادامه داد: ساختمان هایی که با بتن ساخته میشود به پوشش و مقاومت اضافه در مقابل آتش سوزی نیاز ندارد اما در ساختمان های فلزی به پوشش و حفاظت در مقابل آتش سوزی نیاز است.
بشیر هم چنین از افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان زاوه این استان بعنوان بیست و چهارمین دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در این استان خبر داد.
مدیر عامل کارخانه سیمان زاوه نیز در این گردهمایی افزود: کارخانه سیمان زاوه در سال هشتاد و نه ساخته شده و اینک روزانه سه هزار و پانصد تن سیمان کلینکر تولید میکند.

گردهمایی سیمان، بتن و چالش ها در مشهد


محمد رضا توکلی زاده عنوان کرد: این واحد صنعتی سیصد فرصت مستقیم شغلی و دویست فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد کرده است.
در این گردهمایی از مهندس مهدی رئیسی پیشکسوت جامعه مهندسی استان تقدیر و تشکر شد.
گردهمایی یک روزه سیمان، بتن و چالش ها توسط شرکت سیمان زاوه با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و اداره کل استاندارد این استان و با شرکت سیصد و پنجاه نفر از مهندسین رشته های معماری و شهرسازی و مدیران کنترل کیفیت اداره استاندارد برگزار گردید.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آبان ۹۶
1306 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0