برگزاری گردهمایی مهندسین بسیجی و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد مهدی چمران

برگزاری گردهمایی مهندسین بسیجی و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد

گردهمایی مهندسین بسیجی و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد 4شنبه شب در سالن شهید عباسپور به دعوت سازمان بسیج مهندسین و مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید.

کد خبر: 971118006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ بهمن ۹۷ - ۳:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،گردهمایی مهندسین بسیجی و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد ۴شنبه شب در سالن شهید عباسپور به دعوت سازمان بسیج مهندسین و مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید.

برگزاری گردهمایی مهندسین بسیجی و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد

برگزاری گردهمایی مهندسین بسیجی و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد

گردهمایی مهندسین بسیجی  و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد برگزار شد 

در این آیین، بعد از خیرمقدم امین امیدی، مسئول سازمان بسیج مهندسین استان و ارائه گزارشی مختصر از فعالیتهای این سازمان، مهدی چمران به ایراد سخن پرداخت و بیان کرد: روحیه ایثار، اخلاص، ولایتمداری و حضور در صحنه سبب ناامیدی دشمن است.
چمران تصریح کرد: باید با همدلی در نیل به تمام اهداف نظام و تحقق مسیر شهیدان بیش از پیش در کشور فعالیتهای فرهنگی و ارزشی انجام شود.
وی ادامه داد: برگزاری این‌گونه برنامه های فرهنگی و انقلابی با حضور مدیران جهادی و پیشکسوتان عرصه شهادت سبب انتقال فرهنگ ناب بصیرت و معرفت به نسل جوان است.
وی گفت: در دفاع مقدس همه مردم گوش به فرمان اما خود بر حسب وظیفه دینی در جبهه های حق علیه باطل شرکت نمودند و امروز هم باید مدافع نظام و ارزشهای معنوی انقلاب باشیم.

برگزاری گردهمایی مهندسین بسیجی و یادواره پنجاه و چهار شهید مهندس استان یزد

چمران افزود: تحریمها و تهدیدهای دشمنان ادامه دارد اما با فعالیت مضاعف و همدلی و هوشیاری مردم و مسئولان توطئه های آن ها همانند گذشته خنثی می گردد.
در این آیین، که سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر بهمراه جمعی از مسئولین استان حاضر بودند، از نقصان محمدی و مهندس صحتی، مهندسین بسیجی پیشکسوت استان و نیز خانواده شهید مهندس میرزا محمود شریعتمداری بافقی تجلیل گردید.
استان یزد با ۱ میلیون و صد و سی و هشت هزار نفر جمعیت ۳ هزار و هشتصد و پنجاه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و سیصد هزار بسیجی دارد که در میان آنها افزون بر ۱ هزار مهندس بسیجی عضو سازمان بسیج مهندسین استان هستند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۷
724 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0