کهگیلویه و بویراحمد:

یک رتبه اول دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد!

احمدرضا خورشیدی اظهار داشت: تجهیزات، مصالح ساختمانی، مجریان ساختمانی و سازمان مهندسی همه مشکل دارند و نمی‌توان یک نفر را در ساخت و سازهای غیر اصولی استان مقصر دانست.

کد خبر: 3834 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۹۵ - ۱۱:۱۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)احمدرضا خورشیدی اظهار داشت: تجهیزات، مصالح ساختمانی، مجریان ساختمانی و سازمان مهندسی همه مشکل دارند و نمی‌توان یک نفر را در ساخت و سازهای غیر اصولی استان مقصر دانست.یک رتبه اول دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد

یک رتبه اول دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد

یک رتبه اول دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد

وی با بیان اینکه از تعداد ۱۱۰ کارگاه تولید تیرچه بلوک تنها ۱۵ مورد محصولات استاندارد دارند ابراز کرد: در صورت وقوع حادثه‌ای در این استان ساختمان‌های غیر اصولی قبرستانی می‌شود و مردم را در خود دفن می‌کند.

خورشیدی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی طبق قانون مصوب ۱۳۷۴ به عرصه فنی جامعه وارد شد عنوان کرد: تقویت ارزش‌های معماری و اسلامی، اعتلای جایگاه معماری و شهرسازی، ارتقای کیفیت ساختمان‌ها، افزایش ایمنی با کنترل و نظارت بر فعالیت‌های مهندسی ساخت و ساز و آموزش اعضا و شاغلان در این بخش از جمله مهم‌ترین وظیفه سازمان نظام مهندسی است.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی عوامل ساخت و ساز شامل طراح، ناظر، سرمایه‌گذار، سازنده و مالک افزود: به‌طور حتم در این صورت شاهد احداث ساختمان‌های باکیفیت و ایمن در شهرهای استان هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این سازمان در زمینه انجام وظایف خود به نحو مطلوب از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند و هیچ گونه ملاحضه کاری انجام نمی‌شود.

منبع: بویر نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۹۵
1540 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0