2 میلیون متر از ساخت‌ و ساز شهری با تخلف ساخته شده است رییس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران:

تاثیر مستقیم مهندسی رفتار در جذب گردشگر

مهران فرصت در گفت و گویی در خصوص اصلاح ساختار ساختمان های روستایی مازندران در جذب توریسم اظهار کرد:اصلاح ساختاری و طاهری ساختمانهای روستایی در جذب گردشگر در صنعت بوم گردی تاثیر شگرفی دارد.

کد خبر: 10051 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ فروردین ۹۶ - ۴:۵۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مهران فرصت در گفت و گویی در خصوص اصلاح ساختار ساختمان های روستایی مازندران  در جذب توریسم اظهار کرد: اصلاح ساختاری و طاهری ساختمانهای روستایی در جذب گردشگر در صنعت بوم گردی تاثیر شگرفی دارد.تاثیر مستقیم مهندسی رفتار در جذب گردشگر

تاثیر مستقیم مهندسی رفتار در جذب گردشگر

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

تاثیر مستقیم مهندسی رفتار در جذب گردشگر

وی تصریح کرد:به  دلیل احداث ساختمانهای جدید به سبک شهری در روستا های استان قالب روستا ها از فصای روستایی خارج شده و چهره شهر بخود گرفته است.

رییس نظام مهندسی ساختمان استان مازندرانافزود:طی جلسه ای با سازمان بنیاد مسکن که نهاد مرتبط به ساخت و ساز روستایی است تصمیم بر این شد تا دسته بندی ساختمانهای روستایی و ساختارهای مناسب لحاظ شود.

فرصت گفت:ساختمان های روستایی به لحظ حجمی و فرمی باید متناسب با فضای روستایی ساخته شود تا  ماهیت فضای روستایی حفظ و در صنعت بوم گردی تاثیر گزار باشد.

وی یاداور شد :مازندران به لحاظ آب و هوایی  در نوع ساختمانهای احداث شده در مرتع،دشت و کوه پایه دارای تنوع بسیاری است و این مهم در جذابیت فضا تاثیرگزار است.

رییس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ارامه داد:در این راستا باید استحکام خانه های روستایی در نوسازی لحاظ شده و نمای کهن که معرف فرهنگ ان منطقه است گنجانده شود .

فرصتافزود:همچنین در حال حاضر به جهت بوم گردی مناسب برای گردشگران فضاهای خالی از سکنه در روستاها ترمیم و بازسازی شد تا به  اسکان مسافرین در انجا اقدام شود.

وی تاکید کرد: در بحث برخورد مردم با توریست ها باید مباحث اموزشی باید انجام شود زیرا  مهندسی رفتار در جذب گردشگر تاثیر مستقیم دارد.

منبع: جویباران

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ فروردین ۹۶
1153 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0