نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان

نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان

نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان ، تشکیل شد. در این نشست، بر ساخت و ساز و کنترل آن طبق مقررات ملی ساختمان تاکید گردید

کد خبر: 020621011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ شهریور ۰۲ - ۸:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان ، تشکیل شد. در این نشست، بر ساخت و ساز و کنترل آن طبق مقررات ملی ساختمان تاکید گردید

نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان

نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان
استرداد زمین در صورت عدم رعایت مقررات ملی ساختمان در میبد
در نشست هم اندیشی مدیر دفتر نمایندگی شهرستان میبد با مسوولین این شهرستان بر ساخت و ساز و کنترل آن طبق مقررات ملی ساختمان تاکید گردید.
محمد حسین صباغی گفت: رعایت مقررات ملی ساختمان موجب ارتقای کیفیت و افزایش عمر مفید ساختمان‌ها می‌شود و تامین ایمنی، سلامت و صرفه اقتصادی فرد و جامعه را به دنبال دارد.
در این نشست بر استرداد زمین در صورت عدم رعایت مقررات ملی ساختمان و عدم ساخت و ساز در موعد مقرر در پروژه های ملی مسکن بر اساس قانون تاکید گردید.
هم‌چنین مقرر گردید با توجه به مغایرت موجود بین طرح جامع تفصیلی شهر ندوشن و طرح آماده سازی ۱۷ هکتاری مسکن شهر ندوشن افزایش تراکم از ۵۵ به ۶۰ درصد رعایت شود.
در این نشست كه در بنياد مسكن ميبد برگزار شد اعضای نظام مهندسی، رئیس بنیاد مسکن، رئیس راه و شهرسازی و مسئولین ادارات مرتبط با حوزه ساخت و ساز شهرستان حضور يافتند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۰۲
185 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0