اقدام آخوندی سیاسی و فریب افکار عمومی است رئیس اسبق نظام مهندسی در مصاحبه اختصاصی

اقدام آخوندی سیاسی و فریب افکار عمومی است

در گفتگوی اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز، در مورد نامه جنجالی عباس آخوندی اظهار داشت: آخوندی فرار رو به جلو کرده است.

کد خبر: 970707015 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۶:۵۱ ب.ظ

مهندس هاشمی، رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در گفتگوی اختصاصی با پایگاه مهندسین نیوز، در مورد نامه جنجالی عباس آخوندی اظهار داشت: آخوندی فرار رو به جلو کرده است.

اقدام آخوندی سیاسی و فریب افکار عمومی است

اقدام آخوندی سیاسی و فریب افکار عمومی است

اقدام آخوندی سیاسی و فریب افکار  عمومی است

مهندس هاشمی، رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: آقای آخوندی برای پوشاندن کارهای غیرقانونی خود، و تخریب رقبای خود در آستانه انتخابات نظام مهندسی، از هیچ کاری فروگذار نیست.
وی با اشاره به اینکه آخوندی تهمت جعل زده است، تصریح کرد: به عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی این موضوع را به صورت حقوقی پی گیری می کنم و ایشان باید پاسخگو باشد.
مهندس هاشمی تاکید کرد: وظایف ایشان مشخص است و اینکه در آستانه انتخابات این کار را می کند، نشاندهنده این است که به فضاحت افتاده و از هر ابزاری استفاده می کند تا رقبایش را حذف کند. من با این مساله برخورد کرده، تا آخر پای آن ایستاده و پی گیری می کنم.
آخوندی وجهه خوبی در میان جامعه مهندسی ندارد
او با بیان اینکه قوه قضاییه و مسئولان ارشد دستگاه های نظارت باید این موضوع را پیگیری کرده و برخورد کنند، افزود: این کار آخوندی چند وجهی است؛ به دلیل بی کفایتی هایش نتوانسته به انتقادهایی که از ایشان به شکل قانونی و مستند شده پاسخ بدهد، درواقع یک فرار رو به جلو داشته است.
به گفته مهدی هاشمی اکنون که انتخابات نزدیک است با توجه به اینکه آخوندی وجهه خوبی در میان جامعه مهندسی ندارد چون آنها را آزار کرده و تحت فشار و ظلم قرار داده است، برای اینکه اقدامات غیر قانونی هم خط ها و هم فکران خود را در نظام مهندسی تهران پوشش دهد دست به این اقدامات زده است.
رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه تا بخواهیم جواب بدهیم او بهره برداری کرده است، اظهار داشت: آخوندی نه تنها به بنده بلکه به بسیاری از دستگاه های نظارتی توهین کرده و تهمت زده که باید پاسخگو باشد، من این اقدام را یک اقدام سیاسی و فریب افکار عمومی می دانم.
سه هفته پیش صلاحیت من توسط هیات اجرایی تایید و اعلام شد
او همچنین افزود: اگر آخوندی حق به جانب بود، به دلیل جایگاه و مقامی که دارد به طور رسمی می توانست موضوع را مطرح و از مراجع قانونی پی گیری کند، چرا باید در هفته منتهی به انتخابات چنین نامه ای را منتشر کند؟

اقدام آخوندی سیاسی و فریب افکار عمومی است

هاشمی تصریح کرد: به بهانه جعل مدرک، پروانه من تعلیق شده و به عنوان کاندیدای انتخابات سازمان نظام مهندسی نیز نامم از لیست انتخابات حذف شده است، هرچند در این راستا به برخی افراد که از دیوان حکم قضایی گرفتند، گفته شد این بار که گذشت برای دفعه آینده اعمال خواهد شد.
وی با اشاره به پاسخ آخوندی در هفته گذشته نسبت به تعویق انتخابات گفت: آخوندی پاسخ غیر مودبانه داده و برخی افراد را متهم به امضا فروشی و شهر فروشی کرد که باید این اتهامات را اثبات کند.
رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان داشت: امروز بعد از اینکه فرصت اعتراض گذشته، یک نامه به تاریخ چهارشنبه ۴ شهریور به دست من رسید مبنی بر رد صلاحیتم، در صورتی که سه هفته پیش صلاحیت من توسط هیات اجرایی تایید و اعلام شده بود.

 

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
2042 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0