سال جاری، سال مهندسی در کشور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

سال جاری، سال مهندسی در کشور

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال نود و هشت به نام رونق تولید، سال جاری باید سال مهندسی در کشور باشد زیرا مهندسان برای هنر تولید خلق شده اند.

کد خبر: 980120010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ - ۵:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال نود و هشت به نام رونق تولید، سال جاری باید سال مهندسی در کشور باشد زیرا مهندسان برای هنر تولید خلق شده اند.

سال جاری، سال مهندسی در کشور

سال جاری، سال مهندسی در کشور

سال جاری باید سال مهندسی در کشور  باشد زیرا مهندسان برای هنر تولید خلق شده اند.

علی اکبر رمضانی در جلسه آغاز سال با پرسنل اداری سازمان که با حضور اعضای هیأت مدیره برگزار شد، ضمن تبریک سال نو بیان داشت: مهندسان در همه ابعاد نظم و انضباط را با مهندسی رقم میزنند و سال جاری ‌که سال رونق تولید است سهم مهندسان از دیگر مشاغل بیشتر است.
رمضانی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی باید تولید کیفیت داشته باشد و از منابع به درستی استفاده کند زیرا مسئولیت مهندسان در قبال محصول مهم ساختمان سنگین است.
وی افزود: سال نود و هشت را باید با نگاهی فراتر از نگاه مقاوم سازی صرفاً در مقابل زمین لرزه آغاز کنیم و مهندسان به وظیفه حرفه ای و اجتماعی خود عمل کنند.
عضو شورای مرکزی با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی یک سازمان خود گردان است، اظهار داشت: پرسنل، اعضا و ارکان سازمان می بایست برای سازمان اعتبار آفرینی داشته باشند تا با توجه به اهداف والای سازمان کارها را جلو ببریم.
رمضانی تصریح کرد: افزایش سرانه آموزشی و ارتقاء خدمات مهندسی در دستور کار است که می بایست در شش ماه اول سال نمود آن را ببینیم و هم‌چنین در سال جاری باید با دقت بیشتری فرآیندهای اداری رعایت گردد.

سال جاری، سال مهندسی در کشور

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید، برنامه ترویجی مقررات ملی ساختمان با رویکرد حمایت از مردم بعنوان بهره بردار باید هم‌چنان بهتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد و با توجه به نتایج بارندگیها و خسارات ناشی از آن در مناطق کمتر برخوردار شهری و روستایی نیز در این زمینه ورود جدی تر پیدا کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: تمرکز بیشتر بر اجرای مبحث نوزدهم با رویکرد کاهش مصرف انرژی در ساختمان، پژوهش و ترویج و ارتقاء جایگاه خلاقیت و نوآوری با احترام به خلق آثار منحصر به فرد مهندسان، در اولویت اهداف تعریف شده سال نود و هشت است.
وی در خاتمه افزود: تلاش میکنیم نظام کار آموزی را در راستای ارتقاء و تأکید بر تجارب حرفه ای ارزنده بصورت پایلوت در سال جدید در بعضی حوزه ها و رشته ها اجرایی کنیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ فروردین ۹۸
962 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0