اظهار نظر شرکت توزیع برق تبریز در باره ارائه خدمات به ساختمان نیمه کاره ارائه خدمات به ساختمان نیمه کاره

اظهار نظر شرکت توزیع برق تبریز در باره ارائه خدمات به ساختمان نیمه کاره نظام مهندسی ساختمان

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در باره ارائه خدمات و برق دهی به ساختمان نیمه کاره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار نظر نمود.

کد خبر: 971222016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ - ۳:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شرکت توزیع نیروی برق تبریز در باره ارائه خدمات و برق دهی به ساختمان نیمه کاره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار نظر نمود.

اظهار نظر شرکت توزیع برق تبریز در باره ارائه خدمات به ساختمان نیمه کاره

اظهار نظر شرکت توزیع برق تبریز در باره ارائه خدمات به ساختمان نیمه کاره

اظهار نظر شرکت توزیع برق تبریز در باره ارائه  خدمات به ساختمان نیمه کاره نظام مهندسی ساختمان

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که شرکت توزیع برق تبریز تحت چه شرایطی به ساختمان نیمه کاره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی واقع در بلوار استاد شهریار تبریز برق داده است؟ بیان کرد: برق داده شده به ساختمان نیمه کاره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از نوع برق موقت کارگاهی است که دارای تعرفه آزاد و خیلی بالا بوده که صرفا برای تامین روشنایی و نهایتا استفاده رایانه ها کاربرد دارد و مناسب برای استفاده آسانسور و سایر موارد نیست.
روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز گفت: تا زمانی که ساختمان مذکور تکمیل نشده و تابلو تجمیع نصب نشود برق عادی از جانب این شرکت به این ساختمان داده نخواهد شد.
وی ادامه داد: چندی است سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در ساختمان نیمه کار خود واقع در بلوار استاد شهریار تبریز مستقر گردیده است و اهمیت موضوع از این جهت است که چگونه سازمانی که خود متولی رسیدگی به امورات ساخت و ساز و نظارت بر رعایت بر اصول مهندسی در ساخت و ساز است دست به چنین اقدامی زده و فعالیت خود را در محیط کارگاهی ادامه میدهد.

اظهار نظر شرکت توزیع برق تبریز در باره ارائه خدمات به ساختمان نیمه کاره

لازم به ذکر است در این باب علاوه بر رئیس این سازمان، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز باید پاسخگوی علل رخ داد چنین اتفاقی به جامعه مهندسی استان و فعالان عرصه ساخت و ساز و مردم تبریز باشند.

منبع: سازه خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۷
658 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0